Søkeresultater

  1. Lucky luck

    topp 10 spillere

    nja e på lifesupport
  2. Lucky luck

    topp 10 spillere

    Ta med meg og da plis-
  3. Lucky luck

    topp 10 spillere

    Synes ikkje du kan ta i betraktning dei byane dykk adla av meg, då eg e noob og det viste dåkke!!
  4. Lucky luck

    Ryktebørsen

    Eg e best dåkke e ubest, snart så skal eg begynne å spille så skal eg vise dykk korleis ein ekte amatør spela
  5. Lucky luck

    Ryktebørsen

    Ta kontakt på PM ang opplæring.
  6. Lucky luck

    Ryktebørsen

    Berre fordi du betalte øl til meg, og eg dreit i opplæringa di, så trenge ikkje du å ødelegge for meg her as.
  7. Lucky luck

    Ryktebørsen

    Eg tek betalt i øl, carlsberg for være presis. Kan sikkert ordne noko, men eg kjem til å ha promille under opplæring, og eg kjem til å vere frekk, så om du e pussy ass little bitch så ekje ditta kurset noko for deg.
  8. Lucky luck

    Ryktebørsen

    Huncho mistet den ene byen, fordi eg var på skulepcen som frøs når eg skulle time inn re-adling. Vil ikkje si noke blei gjort feil på Huncho fra før uansett, ditta ekje en unnskuldning for å mista byen, gz til dåkke som klarte å adle, men eg e best og har ingenting meir å lære. Alle i...
  9. Lucky luck

    topp 10 spillere

    han venter til eg gidder og komme på top 10 igjen xD
  10. Lucky luck

    Faktabørsen

    Snakke ut er for jenter med sjalusi problemer.
  11. Lucky luck

    Faktabørsen

    Fakta er at eg har gått inn som dual på icefistkriger99 for og vise Bobil kor, skapet skal stå.
  12. Lucky luck

    Ryktebørsen

    PP-hore for meg, e bare dei som bruka mykje PP, korleis dei har fått pp'en har nada og bety :P Går vel på egne definisjoner på det, ettersom det kan være kanskje generelt og sentralt omgrep på tw, men poenget mitt var at Bobil nemnte ingenting om å kjøpe pp'en, som du kjem og forsvara egen konto...
  13. Lucky luck

    Ryktebørsen

    Altså, berre for å vere rettferdig, så sa bobil aldri noke om og bruke penga for og få pp?
  14. Lucky luck

    Ryktebørsen

    Så ble byen gitt til han da, som blei avtalt.
  15. Lucky luck

    Ryktebørsen

    Tja, liv på forumet e alltid kjekt det, men dykk får tru kva dykk vil, men skal seiast at det ryktas at eg som personlig er i mot spiona, har fått min eigen :) Så får vi sjå korleis RV talka at hans spel, blir brukt i mot han.
  16. Lucky luck

    Ryktebørsen

    Samholdet mellom NTC og våre allianser er like sterkt som min kjærleik for Øl.
  17. Lucky luck

    Ryktebørsen

    Kan vel først og fremst sei, at NTC-A har vi ingen forbindelse med, og det var en spøk startet av Grunnmuren som vi spela med på v37, ogs¨å har han bare masserekrutert, men vi har ingen samarbeid eller forbindelser med NTC-A. Kjekt og høyre dykk har funnet ut av "alt". Kan vel like gjerne...
  18. Lucky luck

    Faktabørsen

    Fakta er at no ekje d lenge igjen, trur eg XDDDDD ESADADGSDd
  19. Lucky luck

    Faktabørsen

    Fakta er at PUSH kaster ut alle spillerene som blir adlet ned, lura på om dei får muligheten til å være i stammen og bygge seg opp igjen etter og ha blitt adla så early?
  20. Lucky luck

    Faktabørsen

    Takk
Topp