Søkeresultater

  1. Lord dark

    GeoGebra

    So, Grim og Janrune, dokke vil ha ein del av æra for at eg gjer det dårligare enn noken gong i matte? Haha x)
  2. Lord dark

    GeoGebra

    Takker, må sei eg er veldig stolt! Vil bruke dinna muligheiten til å takke min gamle mattelærer, min noverande mattelærar og alle mine gode kompiser i matte klassen: Eg kunne aldri fått det til uten dokke!
  3. Lord dark

    GeoGebra

    Jæggu, lenge sia eg har vore på forumet :hmm: Blåser liv i dinna med å sei at eg har greid det fantastiske: Eg har 3 i T1 Matte! :awesome:
  4. Lord dark

    SKYPE - Virus

    Der burna du meg, rett og slett. Takk, lærer noko nytt kvar dag ja! :) Alltid litt kjekkare å få ei skikkelig tilbake melding på det der, enn "MAc er awzm og du kan ikkje få virus der!". Men poenget mitt er at det er like lett å få virus på Mac som på Windows om du ikkje er oppmerksom. Er du...
  5. Lord dark

    SKYPE - Virus

    DET er riv ruskande gale! Om du trur at du er trygg for virus fordi du har Linux eller IOS/Mac, då er du dum/naiv. Virus kan komme på alle systemer og datamaskiner. Skal ikkje nekte for at det er vannskeligare å få virus på ein Mac, men det har med at systemet er sopass nytt at det er få...
  6. Lord dark

    verdensrekordforsøk

    Fatal: Med den farta hadde han vore nede på jorda på ca. 5,5 sekkund (Grovt rekna) ;) Ingmo: Nothing is inmpossible? Hehe, men joiner eg! :LOL:
  7. Lord dark

    SKYPE - Virus

    Åja, næmmen då so! Skjønner eg godt. Begynner å bli vannvitig utkrøpne og sleipe dei der datasnokane. Men dyktige er dei med virusa, det skal dei ha!
  8. Lord dark

    SKYPE - Virus

    Hehe, var vår kjære CM litt uforsiktig? Sjølv trykka eg på linken, men la inn sperre momentant når eg fekk tenkt meg to gonger. Køyrte antivirusen til eg var redd den skulle krepere, og såg til at sperra var på plass konstant. Kjente eg fekk eit lite hjertestopp då eg skjønte kva eg hadde gjort...
  9. Lord dark

    verdensrekordforsøk

    Må innrømme at eg lo noko sjukt rett etter at han hadde hoppa. Han berre forsvant nedover i ein sjukt fart. Noken andre som satt å gapte når dei såg på farts akselerasjonen?
  10. Lord dark

    antivirus

    Sjølv holder eg meg til Microsoft sitt eige system, Microsoft Security Essentsials. Har ikkje hatt stort problem når det kjem til virus etter at eg gjekk over til det. Men so skal det vere sagt at eg er svært nøye med kva eg klikker på og ikkje, hehe :LOL:
  11. Lord dark

    SKYPE - Virus

    Går fort rundt den der. Men sensurer linken her på forumet, er ikkje lov til å vise til sider med virus her på forumet ;) Har alt fått tilsendt ein del no, berre husk å bruke antivirus folkens :)
  12. Lord dark

    GeoGebra

    Pi*radius*radius + Pi*radius*sida (frå spissen til trekanten ned til kanten på sirkelen) Brukt pytagoras settning før? Du ganger høgda med seg sjølv. So finner du radiusen til sirkelen. Gang den med seg sjølv. So plusser dei to tala, og so tar du kvasratrota av dette. Då har du sida...
  13. Lord dark

    GeoGebra

    A = πr^2 + πrs π = 3,14 r^2 : radius i andre Håper det ga litt meining, er enkel formel rekning.
  14. Lord dark

    ABS boks E36

    Sats på lett-MC, vi trenger ikkje abs :awesome:
  15. Lord dark

    Den store skummle Grimlock fyller år

    Gratulerer til ein av .No sine store stoltheiter! Håper du får mange fine år framfor deg (Med TW), og at du aldri vokser opp og blir vaksen! (For då mister du glansen, Grim!)
  16. Lord dark

    Musikktråden

    Anbefaler bandet Beatallica, spessielt sangen All you need is blood ;D
  17. Lord dark

    Lordbrokson

    Lordbrokson
  18. Lord dark

    Besvart simulator

    Vel, skal prøve å halde meg kortfattig no: Om du river ned muren 10 nivåer+++, vil det ikkje ha noko å seie om du river ned 10, 15 eller 20 nivåer. I slaget, vil det blir rekna at motstanderen "hopper" ned til nivåer på muren, om du river den. Altso, uansett kor mykje du river, går det aldri...
  19. Lord dark

    TV3 - Småbruket

    Kjem til å sei ifrå om det er ein episode eg og eit par kompiser er med i ;) Då skal du sjå oss finpynta og greier! (Med Pinup t-skjorte, vel og merke...)
Topp