Søkeresultater

  1. Lord dark

    TV3 - Småbruket

    Heisann! Nokon her som ser på småbruket på TV3? :) Heimbygda mi er med i serien! :D
  2. Lord dark

    Nordfjord/Sundfjord?

    God dag! Som overskrifta seier, lurer eg på om det er andre Sunfjordinger/Nordfjordinger her? Vi "fjordinga" er jo noko for oss sjølv, og eg ønsker å sjå om det er andre i mitt eige område her. Kanskje ein dag på Peppes her og hadde vore spennande? Uansett, om nokon kjenner nokon som speler...
  3. Lord dark

    Duplikat Mobil versjon av forumet

    God dag! Var no denne Mobil versjonen av forumet eg maser slik om! Eg ser at forslaget mitt blei videresendt til Inno, men at det ikkje ser ut til å ha blitt noke av det, so vidt eg veit. Derfor ønsker eg litt tilbakemelding på det! Eg ser at .net sitt forum har fått mobil versjon. (Gå...
  4. Lord dark

    Dyktig med Photoshop?

    Hallaisen! Har berre eit spørmsål, nokon som er dyktige med Photoshop? Ser etter nokon som er dykte til å lage skrivebords bakgrunner (Helst Widescreen) ! Har leita mykje rundt for å finne eit godt eit, både google og annet. Men har liksom ikkje funnet noko som passer bra. Har eit sitat...
  5. Lord dark

    Nat.fag - Hjelp :)

    Halla! Sitter då med Nat.fag boka og pugger. Har eksamen (10.klasse) på Mandag, og føler meg sikker i det meste stoffet. MEN, har støyta på eit problem! Sliter litt med å skjønne meg på DNA, Gen, Kromoson, etc... Er eit par ting eg veksler mellom der. Kva er ein del av kva? Er DNA molekylet ein...
  6. Lord dark

    Mods aren`t asleep, post ponies!

  7. Lord dark

    17.Mai!

    Gratulere med dagen alle sammen! Har no teke meg 5 min etter å ha ete rømmegraut til middag, men skal nok ut til folkefesten seinare idag! Kos dokke, gå i tog og ikkje tenk på TW i dag! :D
  8. Lord dark

    10. klassinger, eksamen?

    Berre eg som har fått vite kva eg kjem opp til i eksamen? Her blei det matte -.- GOD; WHY? WHY DO YOU HATE ME? :(
  9. Lord dark

    Lett MC: Anbefalninger?

    Då har det seg slik at eg nærmer meg tida til å starte med MC køyring! Er skikkelig hekta på Cruiser/Custom/Touring, men trenger ein anbefalning på sykkel. Ser helst at dei som svarer har LITT peil :P Kan vel sei at eg er i tyngste laget med tanke på høgda mi (1.86 høg, +/-. Vekta, ehe, ikkje...
  10. Lord dark

    Videresendt, Inno Mobil versjon av forumet?

    Halla! Er blitt ganske glad i å lese på forumet her. Og no har det seg slik at eg leser det ofte, ganske ofte faktisk. Men er ein tanke som har streifet meg. Kvifor ikkje mobil versjon av forumet? Er ganske kjekt å kunne bruke iPoden/iPhone/mobil til forumet her, men er so svært rotete...
  11. Lord dark

    Besvart Ang. Speed

    Hei! Er ang. Speed. Var vel so at det var snakk om det for lenge sidan, og at det ikkje blei noko av Speed på .No.Com. Men er det ein sjanse for at ein kan gjere eit nytt forsøk på å få ein speed til .No.Com? Og kva var begrunnelsen på at vi ikkje fekk forrige gong? Alltids kjekt med speed...
  12. Lord dark

    Besvart Script V9

    Driver å leiter på forumet, men er usikker på kva script som kan brukast. Men har nokon eit par nyttige script som funker på v9? (Tagge, Masse rec, osv...) Håper på positivt svar :)
  13. Lord dark

    Fikset Midlertidig fred til det har roet seg i Norge.

    Hey. Som alle har fått med seg, har det vore ein tragedie i Oslo. Og eg sliter med å skrive dette. Men eg har eit forslag om ein midlertidig fred, til det har roet seg. Nokre Personer har tapt ein venn, eller ein slekting. Og eg synest at det minste ein skal tenke på er TW då. Dei fleste...
Topp