Søkeresultater

  1. X O C O X

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7271
  2. X O C O X

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7266 I så fall holder jeg den gående.
  3. X O C O X

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7264 Temmelig sikker på at man vinner dersom man er sistemann som skriver her.
  4. X O C O X

    Speed

    Godt å se at det "bare" tar 1,5 år før noen melder seg. Er du klar, Thomas/Kalou? :eek: #.NO=Dead
  5. X O C O X

    (yawn)

    (yawn)
  6. X O C O X

    Faktabørs

    Haha, må nesten le litt når jeg leser dette. Bærer du nag for det som skjedde på V31, eller hva er greien? "Se hvor dårlig han gjør det uten PP", det blir for dumt i mine øyne. Du bedømmer han basert på én HP-runde, hvor han mistet alle troppene første dagen, og aktivitetsnivået nok er vesentlig...
  7. X O C O X

    Ny lek: Hva berøver tiden?

    Er det lov å håpe på at vår nye CM får i gang en ny HP-runde i nærmeste fremtid?
  8. X O C O X

    Ryktebørsen

    Haha! Stilte meg selv det samme spørsmålet. ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ Ny CM or RIOT? ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
  9. X O C O X

    Ryktebørsen

    Ryktes tidenes dårligste annonsering av en ny verden.
  10. X O C O X

    Tw-hjelpemiddel: MasterSplinters Tw-sheet

    Fant en feil i troppe-calc'en. Ridene bueskyttere og tungt kavaleri hadde begge 50 gårdsplass per enhet. Endret dette til forholdsvis 5 og 6, som skal være riktig. Forøvrig veldig nyttig ark, godt jobbet! :) Oppdatert versjon kan lastes ned her...
  11. X O C O X

    Ny lek: Hva berøver tiden?

    Når kan vi forvente at neste runde starter på .no?
  12. X O C O X

    Ryktebørsen

    Heine er trivelig da! (inlove)
  13. X O C O X

    Ny lek: Hva berøver tiden?

    "Det jobbes iherdig med saken" Må være store endringer etter som det tar så lang tid å få HP opp å gå igjen. Spår at InnoGames pønsker ut hvordan de kan begynne å tjene mest mulig penger på disse verdene. Tipper vi mister PP-frie HP-verdener i nærmeste fremtid.
  14. X O C O X

    Ny lek: Hva berøver tiden?

    TW-teamet er gått tom for PP og kan ikke bruke halvering for å redusere tiden. Derfor tar ting lengre tid enn normalt.
  15. X O C O X

    Ny lek: Hva berøver tiden?

    Jeg tror forsinkelsen skyldes en CM som ikke tar jobben sin seriøst nok og bare er ute etter lønnslippen sin.
  16. X O C O X

    Hmm, synd hverdagen kommer etter ferien. Ellers kunne det fort blitt et aldri så lite comeback. (a)

    Hmm, synd hverdagen kommer etter ferien. Ellers kunne det fort blitt et aldri så lite comeback. (a)
  17. X O C O X

    Godkjent FA - Filter

    Dette skal fungere i Chrome v55.0: javascript:$.getScript('https://www.tribalwars.top/tribalwars/laEnhancer/laEnhancerFix.js');void( 0 );
  18. X O C O X

    Tilbakemeldingstråd Tilbakemelding - nytt forum

    Ja, helt klart. ;)
  19. X O C O X

    Tilbakemeldingstråd Tilbakemelding - nytt forum

    Bare likes som gjelder nå. På tide å bytte profilbilde til noe som sanker likes!
  20. X O C O X

    Retro verden sommer 2016

    Forrige runde var det et eget underforum på .net, men det var ikke retrostyle.
Topp