Søkeresultater

  1. X O C O X

    Ryktebørsen

    Ryktes tidenes dårligste annonsering av en ny verden.
  2. X O C O X

    Godkjent Markedsbalanse

    Navn: Markedsbalanse Dato: 30.05.2015 Link: Forklaring: Kort fortalt balanserer scriptet ressursene dine ved å lage tilbud på markedet. Forskjellen på dette og tidligere script er at det gamle kun lagde ett tilbud med den ressurstypen med flest ressurser mot den som hadde minst slik at disse to...
  3. X O C O X

    Godkjent Massetagg

    Navn: Massetagg Dato: 20.04.2015 Link: Forklaring: Tagger innkommende angrep til valgfri tekst, samt nåværende dato og klokkeslett. Scriptet: javascript: (function(){ function tag(){ var commands = document.getElementById("incomings_table").children[1].children; var commandsBuffer = []...
  4. X O C O X

    Godkjent Koordinat/Nuke-script

    Koordinatscript Navn: Koordinatscript Dato: 03.06.2015 Link: https://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?12780-Koordinatskript&highlight=koordinatscript Forklaring: Setter inn tropper og koordinater i samlingsplassen. Perfekt å bruke til teppenuking eller massefaking. Listen over koordinater...
  5. X O C O X

    Godkjent FA-Switch

    Navn: FA-switch Dato: 25.11.2014 Link: Ikke funnet noe lignende. Forklaring: Scriptet brukes inne på farmeassistenten, men dersom det blir aktivert et annet sted blir du forespurt om du vil gå til Farmeassisteten. Scriptet bytter på å sette inn 2 maler i A (eller B om scriptet endres) og lagrer...
  6. X O C O X

    Videresendt, Inno [code] Til bruk InGame

    Hei! Jeg kjenner at jeg savner en hurtigknapp til bruk av [code] in game. Særlig nå etter at man ikke trenger BB-koder for koordinater, så er det et must å bruke [code] når man skal sende/poste scripts med koordinater i. Så å få en hurtigknapp til dette både i meldinger og på forumet hadde...
  7. X O C O X

    Besvart Hvordan fjerne blokkering av spiller?

    Hei! Jeg har visst klart å blokkere en spiller på V19 som jeg ikke ønsker å blokkere. Så jeg tenkte jeg skulle fjerne den, men det viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde. Kan noen av dere flotte mennesker fortelle meg hvordan jeg fjerner blokkeringen sånn at vedkommende kan svare meg på...
  8. X O C O X

    Godkjent Utgående Kommando Tagger

    Utgående Kommando Tagger Navn: Utgående Kommando Tagger Dato: 20.03.2016 Link: Forklaring Endrer navn på dine utgående kommandoer etter ønsket filter. Det er allerede lagt inn forskjellige filtre i scriptet, men dette kan enkelt endres etter eget ønske...
  9. X O C O X

    Godkjent Manuell Koordinat Ekstraktor

    Manuell Koordinat Ekstraktor Navn: Manuell Koordinat Ekstraktor Dato: Link: Forklaring:Gå til kart oversikten. Trykk på scriptet og trykk på byene du ønsker koordinatene til manuelt. De vil da bli fylt inn i et boks under kartet med bb-koder. Du enkelt huke av boksen for BB-codes og...
  10. X O C O X

    Hvem ønsker du skal bli intervjuet?

    Her kommer en liten undersøkelse for å finne ut hvem dere ønsker som neste intervjuobjekt. Jeg kommer til å ta de som har blitt forespurt i den andre tråden. 1. Madworld 2. FalckKiller69 3. qO.Op 4. p0kemonZ 5. Elina 6. Andrek 7. Unfair 8. Xeroxy
  11. X O C O X

    NAFS Plyndre/Tilpassings Script

    Hei! Etter en del arbeid har jeg fått oversatt dette scriptet til .no og testet det over en liten periode. Det ser ut til å fungere helt utmerket, så jeg håper vi kan få dette godkjent. Dette scriptet ble opprinnelig laget som en erstatning for TW Pro Farmer like etter at det ble lagt ned...
  12. X O C O X

    Fikset Rar oversettelse på tagging?

    Hei! Jeg fikk nå et angrep mot meg i tungt kavaleri hastighet. Jeg brukte IG taggefunksjonen og oppdaget en litt rar oversettelse. For i stedet for å bli tagget som "Tkav" ble det tagget som "Skav". Hvor er logikken i dette? Forslaget mitt er altså å endre dette til "Tkav" som da står...
  13. X O C O X

    Bynavn Endrer/Village Renamer

    Village Renamer Da disse ble litt gjemt bort i en annen tråd legger jeg dem ut her. Det er to bynavn endrer scripts som fungerer. Da lignende scripts har blitt godkjent tidligere ser jeg ingen grunn til at disse to ikke skal bli godkjent. Jeg legger ved noen bilder så dere kan få se...
  14. X O C O X

    TW Pro Farmer

    Hei! Jeg har nylig kommet over TW Pro Farmer (TWPF) igjen etter å ha testet det på .net for en stund tilbake. I går tok jeg kontakt med utvikleren bak dette scriptet for å få det til å fungere her på .no. Så etter å ha oversatt litt av koden skal det fungere mer eller mindre flawless. Nå...
  15. X O C O X

    FA Filter

    Hei! Jeg fant dette geniale scriptet på .net og lurte egentlig på om det var mulig å få det godkjent her på .no også? Regner med det vil fungere uten endringer. Henviser til tråden på .net til tross for at det står på engelsk. Scriptet...
  16. X O C O X

    Takk for meg og lykke til videre!

    Hei folks! Først og fremst vil jeg gratulere ZF med seieren. Vell fortjent! Vell jeg gir meg desverre nå på Classic, tiden strekker ikke til like mye som den har gjort og jeg har 2 kontoer som er foran i prioriteringslisten. Jeg vil dog benytte anledningen til å takke en del folk som har...
  17. X O C O X

    Videresendt, Inno InGame stammeforum

    Vet ikke helt med dere, men jeg selv er ikke like fan av alle disse trådene som kommer i hytt og pine på Off-Topic forumene innad i stammer IG. Så lurte rett og slett på om det kunne kommet en ny funksjon som gjør at man slipper å få "varsler" når det f.eks. blir skrevet i Off-Topic fanen...
  18. X O C O X

    Script sluttet å fungere (HP4)

    Hei! Har et problem med at dette farmescriptet sluttet å fungere på HP4. Det virket igår, men så sluttet det å virke senere på dagen. Det merkelige er at det fortsatt virker på V12. Noen som har en løsning eller evt. vet hvorfor det ikke virker på HP? javascript...
  19. X O C O X

    Videresendt, Inno Gruppering i Farme Assistent

    Hei! Lå i natt og ikke fikk sove. Så kom jeg plutselig på en ting som jeg selv mener er et rimelig bra forslag. Det går ut på at man burde kunne lage grupper i farme assistent, sånn at man enkelt kan sortere de gule rapportene i en egen mappe med en egen mal. Dette vil være spesielt nyttig i...
Topp