Søkeresultater

  1. Hvor er Strat?

    Kan noen komme med svar på hvor denne karen har blitt av? Hadde vært kjekt og vite det :) Kommer snart v27 ?Eller blir det aldri siden vi har strat som CM?
  2. v27 Kommer snart?

    Kanskje på tide og begynne og planlegge v27 som Strat utlyste etter v26 kom ut ,da han hadde litt mere rettigheter hvordan den skulle være. 2 verdner som er så godt som avjgort,kan ikke akkurat si at dere prøver og få spillere på .no når dere ikke engang prøver og få opp nye verdner,når andre...
  3. Besvart v25

    Heisann noe dato eller planlegging på når v25 kommer ,da både v18 og v23 snart er avsluttet ikke kan registrere seg på,og v24 ikke er lett for en som begynner nå og komme seg opp ? Så er det vell ikke lenge til v25 kommer?
  4. Propaganda om v24

    Fyre opp litt stemninga på forumet da? Så her om dagen at fatal lagde en svartråd til Machiavelli som hadde en kjempe tråd om diverse saker,men fatal skulle motsi hans fakta,med et nitrist innlegg ,som rett og slett var flaut og lese,hadde jeg vært deg ville jeg sletta det,kanskje dette her og...
  5. Mimre om gamle historier fra tw

    Heisann satt og kjeda meg litt og tenkte hvorfor ikkje lage en tråd der vi forteller en historie vi husker veldig godt fra tw,på godt eller vondt. Der du adle og knuste en spiller eller ble eid Og mimre av gode tider før alle pp-funksjonene kom,der vi kun hadde pk,fa og ka Da begynner jeg fra...
  6. Besvart Mulig og lage en soverden med avstemmning om pp bruk?

    Er det mulig og få til en verden der vi (spillere) får bestemme innstillingene om det blir pp-instillinger som marked osv,eller de vanlige fra v1 osv med de vanlig som kostet 60kr? Kanskje en avstemning om vi vil ha pp tingen som er nå eller de gamle? Så kan vi se hvor mange som vil ha de ny...
  7. Lage ny tw champion på hele .NO

    Kom med 64 spiller navn som har vært med på og preget verdner så fyrer vi opp en ny tw-champion for .no,en god stund siden siste:D Kommer med to her nå jeg: Mumle/Pelleparfinn Magic Dude
  8. Besvart FA-Farmeassist

    Heisann de to siste dagene har jeg hørt flere sliter med FA-farmeassist,det går utorlig tregt og få sendt ut farms osv...? Va er det som har skjedd? Er det på grunn av oppdateringa at det ikkje funker som det skal? Kan ta over 10min og bare få ut 400-500lk,og når jeg går på kartet synest...
  9. -Milepæl tråd verden 22

    Byer: 2 byer : Birken|Kolp|Eru Iluvatar 5 byer: DON slaks|Birken|Trustie 10 byer:DON slask|Eru Iluvatar|Djinn 50 byer: 100 byer: 250 byer: 500 byer: 1000 byer: 2500 byer: Poeng: 1k: DON slaks|Djinn halvard45 5k: DON Slask|Halvard45|Birken 10k: DON Slask|Birken|bakaas...
  10. Rate Tråden

    Denne trengs jo alltid :D Poeng <?/10> <Kommentar> Stamme <?/10> <Kommentar> OD <?/10> <Kommentar> Rykte <?/10> <kommentar> Farmet <?/10> <Kommentar> Plassering <?/10> <Kommentar> Total <?/60> <Kommentar> + Ekstra kommentar Restn er vell...
  11. Topp 5 stammer

    1 Hallon 9.214 16.346 8 2.043 8 2.043 Er vell en hell svensk stamme så vidt jeg veit.Mange gode spillere i den,men har sett de ett par ganger på offentlige forumet litt kjepp høye,men har jo katet ned stakkars Pax,men ellers tror jeg nok de kan kjempe om seier på denne hpen,så får vi se om jeg...
  12. Hvorfor så mye barbar/bonus byer til de innerste?

    Sitter her og lurer på om inno igjen holder på og ødelegge? Hvorfor er de kunne de som er innerst som skal ha en kjempe område med farmings og barbarer,vi som ligger i kantene,har jo så og si 5 barbarbyer på 3timers hold,kanskje jeg smører litt på kaka hær,men de ødelegger jo fordi som ligger...
  13. Paul Walker død

    Paul Walker skal ah død i en ulykke :O makan så trist de skal bli,kjent som brian o'conner i fast and furious filmene :((( rip
  14. Heisan

    Heisann er de ikke noe tråder om hvem som har rekorder i: plydring raner angrep forsvar dagens stormakt?
  15. Topp 25 stammer

    1 ~RS~ 2.502 2.502 9 278 9 278 Roger som styrer stammen ,betyr enten endeløs kaos eller endeløs herjing fra disse krigerene. Kommer nok til og nå langt disse sutregutta! Ja disse gutta kan tingene sine. Så trror nok vi vil holde seg lenge på topp 1. 2 SPQR 2.391 3.133 14 224 14 224 Ukjent 3...
  16. Spørsmålsrunde?

    Er de ikke de de heter da? hvilken 3 stammern vil kjempe om siger på v16 :)? begrunn svar
  17. Besvart Java Script

    Du trenger å aktivere Javascript i ditt nettleser for å kunne spille TribalWars. » Hvordan aktiverer jeg Javascript? og jeg spiller på opera og der funker jo java scripten min utmerket hvorfor står d da :@
  18. Tagge script kan finne ut hva som ble sendt når du ikke var på

    Hei dette tagge scripte kan finne ut når angrepen ble sendt om du ikke har vært på tw og du logger på og skal tagge så finner du ut om det er adels eller hva det er! Funker fett i følege usa og d i engelsk som jeg har snakka med!! er det lov: her er det javascript: theFormat =...
  19. Hei og Hå

    Hei og hå hvem er den største spilleren som har spilt på .no gjennomtiden? For meg er det enten Mumle/poke me/grim eller Are (love):)
  20. Hvem er egentlig den beste spilleren på v10?

    Heheh følte denne måte komme nå jeg :) Munchlaxxxx-Invicta Gruble-Magmar Soulhunte-King of the rim Pilgrim-Ekans Yuma-Mitler Suprem-Poseidon -lilith- - Ukjent Hero Igglybuff-Donnes Aerodactyl-Real Steel Cujos-Helga DeadlyPsycho-Kayare Hulda-Lord Imp...
Topp