Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    I løve you all:=)
  2. En liten verdens oversikt for den late

    Trur du JA
  3. Topp 25 - Spillere

  4. V21 - Faktabørsen

    sikkert mine underbukser som lukter, dem lukter gjevnlig, å det er ikke veldig gøtt
  5. V21 - Faktabørsen

    fakta er at jeg lurer på hvorfor det står at Robert SUG DONslask i signaturen din,
  6. Tirpitz og det som skjedde

    jeg må bare si 1 ting, når Ship stammen fortsatt var, så klarte dem å sørge for at aristo gikk fra 55% verdens dominanse til 45% verdensdominanse på sirka 25 dager, å dette var før UC/NV gikk over, så i realiteten så var Ship på klar offansiv når det gjalt aristo å hadde gjort det klart best...
  7. DA er vel tiden inne for å gi seg med TW.

    jeg har brukt mindre PP en dere på v22, jeg solgt ress for i det helle tatt å kunne halvere mur og skaffe ress bonus/fa/ka. så hvorfor du nevner PP forstår jeg ikke. sier vel litt om deg å dine behov for å tru at du er så mye bedre en alle andre. å når det kommer til motstand så har jeg ikke...
  8. DA er vel tiden inne for å gi seg med TW.

    Da Velger jeg etter alle de siste hendelsene å legge TW på hylla(blir å titte innom v21 å hvordan bobilen gjør det innimellom) da det ikke er noe moro å spille TW lengre, grunnen er hvordan kod har spilt og ødelagt lysten min til å spille TW. det som skjede med Houdini var grunnen til at jeg...
  9. Spørsmål/tilbakemelding til verden 23

    det blir som en børs
  10. V21 - Ryktebørsen

    Jostein og håkon tålte ikke inks, så dem valgte å slutte med engang dem fikk litt motstand, jeg hadde forventa mere av disse 2 som sitter å sier at dem er noen av Norges beste TW spillere.
  11. Faktabørsen

    Less hva jeg skriver, angrepene ble sendt rett etter PW/mail og nick ble byttet. ikke rett før de landet pw/mail og nick ble byttet midt på natta. PW/mail/nick ble bytet også minuttene etter dette sender dere 5 eller 6 adels tog
  12. Faktabørsen

    så den uerlige dualen bare FØLTE på seg at Heskey kontoen skulle sende 5-6 adels tog og bytter pw/mail og nick minutene føre?
  13. Faktabørsen

    vi sjekket sendings tider opp mot bytting av PW/MAIL OG NICK og så at dere timet det rett etter, derfor jeg peker på dere da det er ganske tydelig. Du sitter jo hær å nekter for ting vi har sett skjee. dette blir det samme som at du skyter naboens hund mens naboen ser på, også sitter du å...
  14. Faktabørsen

    heskey kontoen var jo dem som utnyttet hendelsen maks, så virker jo klart som dem prøvde å få det bort fra skype så ingen skulle vite hva dem dreiv med. er ganske tydelig når dem timer å sender alle adels togen 1 min til 10 min etter at PW/MAIL OG nick blei byttet
  15. Faktabørsen

    blir vel litt sånn da folk utnytter situasjonen på kontoen til sander og sender masse adels på han med engang pw/mail ble byttet
  16. Intervju hankVH

    mange som gir tilbakemelding med possitivt rykte, jeg synes det er artig å lesse ting som dette.
  17. Åpent brev

    hadde kontoen vært total vrak nå viss sander hadde fått beskjed å endra PW?
  18. Åpent brev

    her har dere da et lite screenshot fra hvem som faktisk veit hva http://i.imgur.com/HYwEExG.png ser tydelig at enkelte spillere er mot dette, men at da ledelsen får dette skjult og sørger for at kontoen blir øddelagt. alle kan see hvem sitt screenshot dette er, men det bryr meg litte da bildet...
  19. Åpent brev

    spillerene jeg har pratet med sa at ledelsen sørget for at meldingene ble fjerne og at ledelsen tok det privat med superman dualen som kunne PW, så ikke alle skulle få vite hva dem drev med. å så vidt jeg veit er det ikke deg det gjelder Fsens
  20. Åpent brev

    ledelsen i kod satt å slettet meldinger som var skrevet i skype felles chaten om at Superman hadde PW til en konto i PMS, så at bare dualen viste noe er helt på jordet
Topp