Søkeresultater

  1. Kleppe

    Faktabørsen

    «Av internadling er du kommet, til internadling skal du bli» Sitat fra Lucky Luck-kontoens begravelse.
  2. Kleppe

    Faktabørsen

    Fakta er at det bare er en konto som farmer barbs for tiden
  3. Kleppe

    Spørsmålrunde

    Det må man vel ha innside info for å gjette :P Hvordan løser «Øl» at bare 1/3 av deres spillere evt kan vinne?
  4. Kleppe

    Topp 10 spillere

    Jeg må si at her traff du blink Thor
  5. Kleppe

    Faktabørsen

    Fakta er at det er et lite mirakel at det ikke har vært kollaps der før, men det er forståelig. Fienden så svakheten ganske tidlig, men at det var SÅ svakt kunne vel ingen forutse...
  6. Kleppe

    Faktabørsen

    Var da ikke kritikk her Ollivander? Mer erting over at dere hadde lite def...
  7. Kleppe

    Ryktebørsen

    23:50 før en fridag? o_O Men jo, helt greit vi var ikke kjempesnille med OB, men vi brøt ingen avtale (annet enn oppsigelse av IAP). Er en grunn til at man spesifikt avtaler ventetid etter IAP-brudd. Stammen har også selv sagt det ikke akkurat kom som et sjokk da det var mye uenigheter og...
  8. Kleppe

    Ryktebørsen

    Brukte info som var innhentet på ulovlig måte : JUKS. Samma hvor naive dere var å trodde informasjonen datt ned i hode på TM en dag
  9. Kleppe

    Faktabørsen

    Fakta er at det deles ut bank i øst
  10. Kleppe

    Faktabørsen

    Får vente å se da vet du :) Og nå er det deres tur til å være underdogs, får se hvor lenge dere holder før dere begynner å klage ;) Oh nvm
  11. Kleppe

    Faktabørsen

    Du er endel av "storalliansen" eller TmT?
  12. Kleppe

    Faktabørsen

    Dere har jo lov til å alliere dere med stammer dere også, men jeg må si meg enig i at 110-150 allierte kontoer på en 500 konto verden er å ta i.... Det er allikevel deres eneste vinnersjanse, så kudos for at dem gjør det som må til
  13. Kleppe

    Faktabørsen

    Fakta er at å ha mange allierte er et double edged sword, og at det i lengden kan vise deg å bite Virus i ræva
  14. Kleppe

    Spørsmålsrunder

    Blink, da det er veldig beskrivende for hvordan toppstammene ser på dem ^^ Har masserek stammene en sjangse om de allierer seg (som det virker som om de har gjort)? Er fort 90 spillere...
  15. Kleppe

    Faktabørsen

    Det jeg savner er at noen fra den "andre" siden kommer ut og sier at dette er dem ikke fornøyde med. Dette virker for meg å være en fellesdugnad om å feie dette under teppet og å vri samtaleemnet over på annet. Først anklager om rekruttering og nå om syting/grining. Hadde dere innrømmet feil og...
  16. Kleppe

    Ryktebørsen

    Avkreftes
  17. Kleppe

    Spørsmålsrunder

    Direkte barnslig måten dere reagerer på. Dere brøt reglene å fikk straff, aksepter det! Alt annet blir for dumt.
  18. Kleppe

    Faktabørsen

    Vil ikke si vi har "rekruttert" fra motsatt side da de spillerne som har kommet over har søkt seg over. HER må det faktisk nevnes at vi sannsynligvis kunne spilt det til vår fordel og utnyttet det at spillerne skulle over, enten ved å innhente info eller å kjøre aksjon samtidig som de gikk...
  19. Kleppe

    Faktabørsen

    Jeg må bare spørre, har dette vært vident kjent innad i Nato siden INGEN tar avstand eller viser avsky for det som har hendt?
  20. Kleppe

    Faktabørsen

    Er endel skittent spill som foregår hos dere, men jeg er ganske sikker på at dere er fullt klar over det allerede.
Topp