Søkeresultater

  1. Ryktebørsen

    Hva p...... skjedde her egentlig? Bråstopp på verden 30????
  2. Faktabørsen

    Hurra (rofl)
  3. Latterlige innstillinger

    Er enig i at vi ikke skal gi opp, men det er jo ikke til å nekte for at det er noe sprøtt at ekans nå har 11 byer mens nr 2 på rankingen kun har 1. Ekans er altså så langt den eneste i verden 11 med mer enn 1 by, og han har som sagt hele 11 stk...
  4. Latterlige innstillinger

    Pengene og premiumpoengene blir ikke borte de, selv om han tar et par dagers "pause" ;-) Men altså, jeg sier IKKE at han har gjort noe galt, systemet som er (var) galt. Men ganske mange har reagert på dette, fler enn de som skriver her. Så dette hadde vært en fin gest fra hans side til å...
  5. Latterlige innstillinger

    Jeg driver i alle fall ikke og slenger drit til andre her....
  6. Latterlige innstillinger

    Hvis det er slik at Ekans skal ha ros for det han har gjort så får han være så "fair", sportslig og ridderlig at han lot være å gjøre noe som helst på kontoen sin noen en periode. DET hadde det stått respekt av det!
  7. Latterlige innstillinger

    Dette begynner faktisk å bli latterlig. Spilleren det er snakk om har nå 5 byer, i løpet av de to første døgn verden 11 har eksistert. Hvis ikke TW teamet ser galskapen i dette så giddder i alle fall ikke jeg å bruke en krone mer på dette. Og ja da, det er selvsagt helt frivillig om man vil...
  8. Latterlige innstillinger

    Nei, jeg ser den. Bare jeg som er vant til at "når noe er for godt til å være sant..". osv ;-)
  9. Latterlige innstillinger

    Ja ja, jeg forstår at det kan være vanskelig å gjøre noe med det nå som skaden først har skjedd. Det hjelper vel neppe å sutre her ;-)
  10. Latterlige innstillinger

    Det må da være et lite regelbrudd her også: "§9) Bugs og feil Hver spiller er forpliktet til å rapportere kritiske feil umiddelbart ved å sende en supporthenvendelse. Det å bruke bugs for å få noen fordel vil føre til at kontoen sperres eller andre straffer. " Men, selvsagt mulig at...
  11. Latterlige innstillinger

    Støtter det utsagnet!
  12. Latterlige innstillinger

    Tja... gi oss andre litt gratisressurser da, gi oss lenger tid pk, sett sperre på pk på han en tid fremover, fred oss fra angrep fra han (hvis det er mulig) en tid... for å komme med noen forslag (uten at jeg vet om det er teknisk mulig). Nullstill alle i verste fall. Sånn som det er nå er...
  13. Latterlige innstillinger

    Fikk en oppklarende meld fra TW teamet nå, "in game". En fattig trøst at vi andre får 3 dager gratis pk. Det er jo direkte laterlig at en spiller har 400 poeng og 50 gullmynter i løpet av en dag! Skylder ikke på denne spilleren som sådan, men synes TW teamet kunne ryddet opp på en annen måte...
  14. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Veldig enig!
Topp