Søkeresultater

  1. Hei, er du interessert i kontoen ? alder? erfaring? Tidligere nick?

    Hei, er du interessert i kontoen ? alder? erfaring? Tidligere nick?
  2. Ny 20:20-klubben

    Hva er dette ?
  3. Vil du ha kontoen min i v7?

    Vil du ha kontoen min i v7?
  4. Milepæler

    Har da alt å si hva du farmer, jeg må nok farme en god del flere ganger enn deg for å utgjøre samme fangst som deg. Det er nok fordi dere har bedre farmer etc..
  5. Milepæler

    Tjaa, joa, han burde hatt dagens på iallefall 1 av dem. Men kan jo hende har små byer som bare utgjør dårlig fangst.
  6. Milepæler

    Maniac-kråka ser ut til ha en del plyndrer medaljer, lurer på om han medalje horer eller kjører seriøst... 8 medaljer..
  7. Faktabørsen

    Jeg har enten beordret dem til å begå fiendtlige handlinger mot dere og heller har jeg ikke direkte spurt om en fred, jeg var innpå temaet og spurte McB om litt forskjellige når det gjelder diplomatien. Jeg ønsker ikke å diskutere noe med dere, dere er gode spillere som ikke er lett å få...
  8. Faktabørsen

    Jupp, men den saken er ferdig. Hvem vet ikke at dere er en gjeng stødige karer som har mer å gå på ? Hvem ville ikke ha søkt til den stammen. Det er da en stund siden det. Stammen jeg er i og er leder for er bare en midlertidig løsning for oss i nabolaget, lengst sør. Ikke bland deg inn, jeg...
  9. Faktabørsen

    Der har du nok vranglært litt hvordan og hva som skjedde. Ja, det stemmer at jeg er på vei over til en annen stamme. Jeg har ikke nevnt noe om deretter å adle mine stamme venner. Det var snakk om at jeg skulle over som dual på en annen konto, men det vil tydeligvis ikke skje, om jeg i så ville...
  10. TOP 20 Stamme and spillers

    Nooobs stammen er på vei opp igjen, en liten sabotasje situasjon oppstå, så stammen mistet en del av samholdet der. Vi har gode og stabile spillere. Jeg kan tenke meg at divine-psycho i fremtiden ender med å slå seg sammen for evt å kjempe mot DN som kan blir relativt regjerende i nord Kan jo...
  11. Faktabørsen

    Jeg var lederen, ja, idag skjedde det en meget tragisk hendelse. Spilleren quint som jeg antok som trofast saboterte kontoen min, han sendte troppene i angrep på forskjellige spillere, blant annet carnifex som er en god venn av meg. Han oppløste også stammen min og utga seg for å være meg i...
  12. Hei Så du var interessert i dual med BOMS, jeg har også behov for en god dual, er du...

    Hei Så du var interessert i dual med BOMS, jeg har også behov for en god dual, er du interessert? se posten min for mer informasjon
  13. Søker dual, nushimura

    Hei Heter nushimura i v7 og v9, med tanke på at sommeren nå er over ønsker jeg en dual som kan støtte meg opp i de krevende situasjonene. I v7 har jeg ca 280 K poeng, og i v9 ligger jeg på 20 plass med litt under 9 K poeng. Aktiviteten min kommer som sagt til å minske og trenger derfor en...
Topp