Søkeresultater

  1. Hvordan vil dere avslutte?

    Jaja ikke lenge igjen, men det kan ta sin tid :-) Satse på at det blir som V3 total dominans... Skal ikke diskutere hvem som fortjener seieren, men det er hyggelig å se at HAHA har spillere som kommer for J.F.F :-) tar det som en sier uansett, vi blir som regel alltid en rekrutt stamme til de...
  2. Vekstrangeringer topp 20 stammer

    Bra jobbet :-)
  3. Besvart Utestengt

    Hvor finner vi lista over de som er utestengt?
  4. J.F.F fam. - RUAB's slaver?

    Hei Lord sayver. Det var du som startet å angripe oss... Jeg fikk spørrsmål fra spillere på forumet at dere brøt avtalen, jeg skrev da at vi aventer å angripe før jeg gir klarsignal. Skrev til Fan nr. 1 av Sylphida han tok tak i det og du skrev en beklagelse senere. Det neste så skjer...
  5. J.F.F fam. - RUAB's slaver?

    Helt utrolig.. Det er bare å gratulere Fan nr. 1 av Sylphida. Når han ikke har full kontroll over hva andre gjør eller avtaler så må han, skaffe seg spioner, betale unge spillere med premium eller ressurser bare for å få innblikk. Er et spill for nybegynnere og erfarne, skal ikke være...
  6. Just for fun V9s største Diplomatiske galskap

    Den som holder ut får oppleve. Den som holder ut får se og oppleve. I JFF familien lurer vi ingen, og vi hjelper heller værandre til å lykkes med de mål spillerene har. Om spillerne sliter IRL, så hjelper vi til slik at livet utenfor ikke skal bli ødelagt, for til tider kan det være hektisk, og...
  7. Just for fun V9s største Diplomatiske galskap

    Svar på tiltale. Hei, fikk denne tilsendt i en link så måtte bare kommentere den, noe jeg aldri pleier å gjøre. Viss nå du Raub hadde vært litt orientert så spiller JFF familien for fun, og det er det vi står for. Vi har aldri sagt at vi skal vinne denne verden vi spiller for å ha det gøy...
Topp