Søkeresultater

  1. Testes Siste poengvekst på kartet

    funker ikke lenger, nooen som kan få dette fikset?
  2. Spørsmålsrunde

    Sa 5 da, og ikke to ;) nå kommer det et sjokk folkens: Verken SMACK eller Deceit vil vinne krigen, kommer til å komme en ny toppstamme, og bli en tresidet krig!(det håper hvertfall jeg) Hvem er den mest arrogante spilleren på v13?
  3. Topp 20 spillere

    Takk for fin tilbakemelding, og takk for at dere korrigere og forbedrer listen min, jeg vet at mine kunnskaper om top 20 er mildt sagt mangelfulle, men jeg er ikke i noen av toppstammene og har egentlig bare kontakt med magnus(martyrio) og litt med magnar(BW), burde være bedre nå?
  4. Spørsmålsrunde

    Contra Hvilke 5 spillere utenfor top 20 kommer til å være dr når verdnen er over?
  5. Topp 20 spillere

    Kan lage bedre neste gang, er litt vanskelig å lage en bra liste med iphone, er så mye styr å åpne tw-stats osv :)
  6. Spørsmålsrunde

    Martyrio
  7. Topp 20 spillere

    Da slenger jeg meg på lasset og lager ei liste, beklager at de er litt mangelfull, men jeg har ikke så mye kunnskap om noen top 20 kontoer untatt martyrio, ellers er det bare ting jeg har lært av å lese på fora og sett IG: Mal: Rang---Poeng---Nick(folka som spiller her,hvis jeg vet...
  8. Rate Spilleren Over

    Ingen som vil rate meg? ;(
  9. Topp 20 spillere

    Back on topic?
  10. Telle til 10.000

    Er over ett år sidn denne startet opp, tipper vi kommer på å holde på i 4-5 år til :O EDIT: glemte å sette inn nummer: 2626
  11. Tilbake på Tribal Wars etter 4 år.

    Er veldig idividuelt hva man liker, igså må man tillpasse seg situasjonen, jeg feks liker å ha troppe/ress prod i maks, og ikke så lav bygningshastighet så jeg bruker dette: Hovedkvarter (Nivå 25) Brakker (Nivå 25) Stall (Nivå 20) Verksted (Nivå 15) Akademi (Nivå 1) Smie (Nivå 20)...
  12. Selvoppdaterende kart v13

    Ikke nødvendigvis dårlig, bare litt kjipt å bli innadlet mot sin vilje mens man er på ferie er det ikke?
  13. Selvoppdaterende kart v13

    Så folk som har restarta har egentlig besten ikke sjans på raskeste adler, siden de har måtte starte fra scratch til akademi to ganger
  14. Selvoppdaterende kart v13

    Lurer på hvordan man regner raskeste adlere? Er det tiden fra siste restart som teller eller fra første gang man blir sett på verdnen?
  15. Takk for meg

    Hade G. Har vært hyggelig å spille med deg på v11 og på .net, Har planer om å følge etter jeg også, men ikke helt enda ;)
  16. Ryktebørs

    Ryktes at det er fordi all adelskjøpinga begynner å sette sine spor i lommebøkene til selv de rikeste i sMACK(nod)
  17. Telle til 10.000

    soon ur gonna be a dead ninja 2617
  18. Ryktebørs

    ryktes jeg har endelig kommet igang igjen, også ryktes det at implicated har mista endel off i det siste (nod)
  19. Nedstemt/ikke mulig Intergalaktisk krig

    Ja, og dette gjør slik at alle har ørte dualer på accen forå nå langt, isteden for med no-haul hvor man må tenke mere strategisk og de som ikke har tid til farming 24/7 har sjans :)
Topp