Søkeresultater

  1. rate spilleren over!

    dere vet hva som skal gjøres! mal: Spillerens navn od ran osv Poeng (?/10) komentar OD(?/10) komentar Posisjon (?/10) komentar Stamme (?/10) komentar Rykte (?/10) komentar Farming (?/10) komentar Total (?/60) oppsumering av spilleren starte med xder
  2. Topp 20 spillere

    Har nå gått litt mere enn"4" dager(med hensyn til speeden) og jeg tenkte at jeg skulle ta opp denne, er vel fortsatt litt tidlig, men anyways. Nikkow
  3. Topp 20 stammer

    Har nå gått litt mere enn"4" dager(med hensyn til speeden) og jeg tenkte at jeg skulle ta opp denne, er vel fortsatt litt tidlig, men anyways. Nikkow
  4. Besvart ANG casual

    jeg har ett spørsmål, som lyder som følger: hvis du har sendt ett tog på en gråby, også adler en spiller med mere enn 120% eller mindre enn 80% av dine poeng byen, denne spilleren kan du egentlig ikke angripe, så hva skjer? MvH nikkow
  5. Videresendt, Inno Mobilversionen og appen, div bugs/glitcher.

    Jeg har lagt til 2 bugs ved mobilvesjonen/evtl noe man kan endre på. 1(denne er til appen)) du rekruterer skal vi si: 10øksemenn, så blir to av dem faridg bygget, da burde det stått: 8 øksemenn under prod, sant? Desverre så fortsetter det å stå 10øksemen selv om noen av dem er ferdig...
  6. Videresendt, Inno Støtteikon for byer som får støtte på kartet.

    Det er egentlig ganske rart at denne tingen ikke er i spillet. Det jeg ber om er ett ikon på kartet, tillsvarende de som allerede er der, som står for støtte. Per dags dato har vi ett ikon som vil stå over en by på kartet dersom denne handlingen pågår. Vi har ett ikon for at du angriper denne...
  7. Besvart Angående ryktepoeng.

    Lurte på om det er en måte å se nøyaktig hvor mange reyktepoeng man har(feks 27 eller -16, hvor da 27 er grønt og -16 er rødt). Og hvis ikke, kunne dette være ett forslag til noe man kunne legge til? Mvh Nikkow
  8. Besvart N/A ryktepoeng

    Den 18/08 kl21:13 fikk jeg et negativt ryktepoeng hvor det sto, istedenfor trådnavn bare N/A Kommentaren som var lagt med var som følger: dg Eg lurer på hva som er poenget med å kunne gi ryktepoeng bare sånn uten videre, siden jeg trodde meninga med ryktepoeng er at man skal bli belønnet for...
  9. Vinnerkriterier?

    Hva er egentlig vinnerkriteriene på denne verdnen?
  10. Rate spilleren over!

    Dere kan bruke denne som mal: Spillerens navn Poeng (?/10) komentar OD(?/10) komentar Posisjon (?/10) komentar Stamme (?/10) komentar Rykte (?/10) komentar Rank (?/10) komentar Farming (?/10) komentar Total (?/60) oppsumering av spilleren De fleste vet vell hva...
  11. Besvart EM

    har jeg lov til å spille på laget til norge selv om jeg bor i et annet land(er norsk statsborger)
  12. Besvart Adle

    Jeg hadde tenkt å adle en person ved siden av meg men når jeg skulle sende nuke så kom det opp en melding på skjermen: denne spilleren har blitt utestengt og kan ikke angripes eller støttes. Har dere noen idé om hva jeg kan gjøre for å likevel adle han????
  13. Lærer

    Kunne gjerne tenke Meg at noen som er gode( og har tid selvfølgelig) kunne lære Meg å bli en bedre spiller siden jeg egentlig aldri har fått over 250k. Men gjerne vil bli ordentlig god. Hvis noen kunne tenke seg å få en villig lærling som lærer veldig kjapt og hører på deg så send pm eller...
Topp