Søkeresultater

  1. Nytt lavmål

    Ble han blokkert når han skrev de meldingene? Facebook har jo muligheten til å blokkere, det har også skype, og TW. Spørsmålet mitt, kom det noe ut som provoserte han? Skjedde det noe annet? Er litt som å lete i høystakken, men må vel spørre for å få svar?
  2. Nytt lavmål

    Skjønner ikke hvorfor du targeter meg så innmari? Om noen er uenige med deg så er det feil? Har du alltid rett? Føler det ikke er noe rom for andre løsninger eller forklaringer. :forvirra:
  3. Nytt lavmål

    Det du mener er ikke allmenhetens mening.
  4. Nytt lavmål

    Villareal dine meninger er ikke delt med alle sammen.
  5. Nytt lavmål

    Jeg har ikke sagt noe om at det ikke er alvorlig. Selvsagt er det det. Men kunne blokkert før det gikk så langt, hadde han skrevet det inne på Tribal i stedet så kunne jo Admins tatt hånd om det.
  6. Nytt lavmål

    Så da skal jeg bli et nytt mål for dere å bli sinte på? Jeg har ikke sagt hva min mening i saken er. Har bare lagt fram hva jeg vet ikke noe mer. Det er dere som spekulerer på mine grunner. Angrip meg, slipp løs all sinne på meg, det er et spill. Greit nok om det var feil det han gjorde. Men han...
  7. Nytt lavmål

    Da må jeg bare spørre. Sitter du på all fakta, begge siders forklaring, feiltolkninger etc. Uansett de sitatene kan alle skrive inn og hva de vil i, Ingen sikker kilde. Jeg vet kun 1 side og jeg sitter ikke å skylder på folk i hytt og pine. Think what you want of me, just don't blame me...
  8. Nytt lavmål

    Mulig alt dette er slik som det sies, men blir feil om alle skal spekulere og rotte seg mot en person. Som dere selv på peker er dette et nettspill og dere henger da ut en spiller for handlinger dere ikke kan være 100 % sikre på. Og at denne tråden får være åpen viser jo at det ikke er noen...
  9. Latterlige innstillinger

    Det er vel og greit, men da å la en spiller ha full kontroll over hele verdenen er logisk? Mitt synspunkt: 1 spiller misfornøyd eller 400 spiller misfornøyd. You're call.
  10. Latterlige innstillinger

    Poenget med at vi andre fortsetter er vel urealistisk ettersom en kan ha 4000 mens andre ikke har stort mer enn 400 -500
  11. Ryktebørs

    Ryktes at SaS har gitt opp.
  12. 0o

    Whoop Whoop! SaS are on the way down!
  13. Hjemmelagde Kart

    I can see my home from here!!
  14. Ryktebørs

    Vart stille på eplekarten!
Topp