Søkeresultater

  1. TW Champion runde 4

    Kamp 1: McBitch - Xenex Kamp 2: Valley - Villarreal Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx Kamp 5: Lurvee - Flashback Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie Kamp 7: Grisepesten - RUAB Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
  2. TOP 20 Stamme and spillers

    JA! det ødelegger jo hele nattesøvnen min :( buhu :( Hva dere i DN klarer å hope sammen i hodene deres bryr vi i IP oss om meget lite egentlig :) vi har bare ett par som er like kverulante som de fleste i stammen deres er :cool: Nei kom med ei ny topp 20 liste over spillere istedet :) mye...
  3. TW Champions V9 - Runde 3

    Kamp 1: Little Newbie - Lyding123 Denne hadde nok LN tatt om han virkelig hadde villet :) når han først setter igang er det få som stopper han. Kamp 2: Longshot - Lurvee No idea. Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Sir-Dragon O hellige vinner nok denne her kan jeg tenke meg :) Sir dragon...
  4. Heftige krigsstats på V9

    Damn nå ble jeg glad! trodde virkelig tw-tiden min var over om ikke lenge jeg asså! fint å høre fra den O hellige at jeg lever trygt litt lenger enn planlagt :D
  5. Heftige krigsstats på V9

    Side 1: Stammer: IP Side 2: Stammer: DN, FU, Banos Timeframe: Forrige uke total erobringer: Side 1: 53 Side 2: 102 Forskjell: 49 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 12 Side 2: 4 Forskjell: 8 Poeng beregnet av den totale erobringen: Side 1: 235,573 Side...
  6. Faktabørsen

    Mcbitch daler tydeligvis også på rankingen :eek:
  7. Adels-vinnere & tapere

    steike xD gråbyadling <3
  8. Kart for V9

    Ett kart viser hele JFF familien samlet er ikke bra fordi du ikke får se DN på 1 plass i K44. dette klager du over :P men du er ikke snau å bruke alle adlingene mot JFF familien for å gi dere god stats mot IP i krigs statistikken. Det er helt ok... gawd zippy. Alt kan ikke tilspasses egoet ditt...
  9. Spørsmålsrunde!

    Kanskje dere stinker like mye :cool:?
  10. Spørsmålsrunde!

    Side 1: Stammer: IP Side 2: Spillere: Fan nr. 1 av Sylphida Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 8 Side 2: 2 Forskjell: 6 Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 71,116 Side 2: 18,642 Forskjell: 52,474 Statistikken her sier vell...
  11. Heftige krigsstats på V9

    Side 1: Stammer: IP Side 2: Stammer: DN Timeframe: Siste 48 timer total erobringer: Side 1: 28 Side 2: 21 Forskjell: 7 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 10 Side 2: 1 Forskjell: 9 Poeng beregnet av den totale erobringen: Side 1: 199,767 Side 2: 142,741...
  12. Prisutdelinger

    Mest respekterte spiller 1 Carnifex - Dualene på kontoen her er bare helt syke. 2 Paausan - Dualene her på kontoen gjør at du nok kommer til å trone på topp 2 når verdnen her er over. Favoritt spiller 1 Fingreslitte - Navnet cracks me up! 2 Carnifex - De fleste her ser nok kun...
Topp