Søkeresultater

  1. Ryktebørsen

    ryktes at borriss juger:p du kan ikke sprelle så kraftig som det der å tro ingen merker det!! :o
  2. Spørsmålsrunde?

    en som strax "brenner bort":evil: hvor mange jenter spiller på v16?:D
  3. Ryktebørsen

    ryktes at det er stille før stormen :O :O :O
  4. Ryktebørs

    Jeg har vertfal hatt den på erdem siden jeg begynte å spille der:P men den er skjult:P
  5. Topp 20 spillere

    jeg tar helt klart igjen den tekniske mangelen med sjarm;*
  6. Ryktebørs

    fikk du den nå?:P
  7. Topp 20 spillere

    Ingen snarveier.. man har kun lov å hoppe over egne brikker!!!!
  8. TW-Champion v11 - Semi Finals

    01 Dominator vs Chaosisalex 02 Lilo og Stitch vs cleo
  9. Kurii - Lyver på seg bragder

    Den eneste personen som 100% kan bekrefte eller avkrefte dette er vel orig. eier av denne Swissie kontoen.. Så med mindre dette skjer synes jeg faktisk man skal la denne saken ligge død da man ikke kommer noen særlig vei med å diskutere dette videre:)
  10. Sammen er vi sterke! :)

    Jeg har vel ikke sett noe direkte person angrep her, men en del meldinger ble slettet fra forum, å etter å ha lest dem så regner jeg med det var på grunnlag av at det var offtopic og en del stygg ordbruk i den rasistiske rettningen. Uansett så er det et flott innleg, egentlig litt synd...
  11. TW-Champion v11 - Quarter Finals

    01 Dominator vs Tequilla vetch 02 Henry001 vs Lilo og Stitch - lilo og stitch 03 Chaosisalex vs Decrypt - chaosisalex 04 lord even vs cleo - cleo
  12. En liten redegjørelse fra -RE-

    hehe. sorry:p er nokk mulig jeg missforsto det ja:P beklager det:) men var jo i grunn derfor jeg spurte da:O siden jeg ikke helt skjønte sammenhengen;) (trodde du hadde adla en byen fra RE hadde adlet først forde du mente det var får nær deg:O)
  13. En liten redegjørelse fra -RE-

    eeeeh?? jeg gir opp:o ser det er norske ord:o men leser spansk-.-
  14. En liten redegjørelse fra -RE-

    hmmm. skjønner jeg enda mindre:P hvilken konto er "knut" på? xD
  15. En liten redegjørelse fra -RE-

    har jeg missforstått? Så du adlet IKKE av en stamme du hadde IAP med?? å adling er IKKE en fiendtlig handling? :P
  16. En liten redegjørelse fra -RE-

    Jeg bare lurer på en ting... Du mener solono tror han styrer hele verden.. Men selv velger du å overgå en IAP stammen din har laget ved å bare adle fra IAP spillere? da lurer jeg litt på hvem som EGENTLIG startet krigen med angrep uten 48 timers varsel først:eek:
  17. En liten redegjørelse fra -RE-

    Først å frems vil jeg si at hva du bruker bananene dine til er informasjon jeg ikke trenger å vite.. Feigt å angripe midt på natten uten forvarsel kan jeg vel være enig i, men ikke uverdig:P At vi ville være uvenner med dere fra første stund stemmer heller ikke, vet da flere oppgjennom tiden...
  18. En liten redegjørelse fra -RE-

    ja det burde du da:o vil jo ikke noen skal føle seg uttenfor i alle anklagelsene:P:mehe:
  19. En liten redegjørelse fra -RE-

    Vel, siden dere ville beskyldes får noe så tengte jeg jo det måte være det da.. siden dere indirekte har dukket opp i flere poster om samtaler om taktisk kriger mot -RE- og CKH:P Ikke at jeg vet noe om hva dere har sakt i noen av samtalene:p var bare for å anklage dere får noe:p *ler*
  20. En liten redegjørelse fra -RE-

    veeeel. kan jo anklage dere for å drive dobbeltspill??:P
Topp