Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    Gjorde det vi også ;)
  2. Intervju forslag

    Litt gøy da, hvis dere sier han er full av så mye dritt å høre på han så har dere noe å snakke om ;)
  3. Spørsmålsrunde

    Jeg trodde mann faktisk skulle svare på spørsmålet jeg da? Jeg er en innmari dårlig detektiv så spør igjen: Hvor spiller sylphida?
  4. Faktabørsen

    Fakta er at vi storkoser oss med de gamle byene til Zlatan :)
  5. Spørsmålsrunde

    Svarer om 2 uker til tipper nummer 3 Hvor spiller Sylphida, vanskelig å rate uten ;) ?
  6. Faktabørsen

    Sondre er vel god til han bryter avtaler og da får motstand mot seg Heia blikkblaa :)
  7. Ryktebørsen

    NT gjør det som alltids strålende så lenge jeg tar føringen ;) Fortsatt et stykke bak da ;)
  8. Annonsering Runde 1

    Altfor sent for småbarn som meg dessverre :)
  9. Telle til 10.000

    8493
  10. Telle til 10.000

    8492
  11. Telle til 10.000

    8491
  12. Telle til 10.000

    8490
  13. Pay to win

    Det er vel som med all annen bedrift. Så lenge de fortsetter å tjene mer penger så tyner de det mer, tjener mer og tilslutt bruker ikke brukerne som brukte og fortjenesten eksploderer negativt, men de som klager kjøper vell fortsatt FA, KA, og PK. Inno Games får i så fall like mye penger fra dem...
  14. Pay to win

    Enig med habbomannen her, dårlig å klage når de nettopp har klart å få en uten disse fordelene
  15. Ryktebørsen

    Tror de skal slite med at SR adler noen ;)
  16. Faktabørsen

    ,men bublebee, fakta er vell at eieren av kontoen kjøper mer premiumpoeng enn det er mulig å bruke opp? Helt fakta er at jeg nå er på vei inn på topp 5
  17. Spørsmålsrunde

    AuBo Hvor spiller Moatheblackman?
  18. Spørsmålsrunde

    ellrond3 :) blikkblaa tøft å møte seg selv i en duel, et mer alvorlig svar er nok Zlatan da han er klart nærmest Hvilken stamme har du minst tro på av -TA- Aubo og WySoSe?
  19. Topp 25 spillere

    Vi har bare 13k i oda vi da? Litt research på forhånd kan få deg til å vite hvor sterke troppene der er før mann clearer. Buggen var rettet opp ifølge Dakapo på det tidspunktet. Vi visste hvor sterke troppene var etter den researchen før vi sendte
  20. Topp 25 spillere

    Vell 8k byen til Zlatan, vi hadde tømt fyren for tropper før han angrep Når det kommer til oss så lurer jeg godt på hvem du er som vet hvem jeg spiller med? Videre så har vi ikke brukt pp på vinterevent, men jeg fant en måte å tjene ressurser så det sang etter uten pp på den som tydelighvis de...
Topp