Søkeresultater

  1. SMACK mot WInc og ~NUKE~

    v13 første virkelige krig er igang og de siste 24 timene har det sett best ut for SMACK mot konkurentene, men ikke totalt Side 1: Stammer: SMACK Side 2: Stammer: WInc, ~NUKE~ Timeframe: Siste 24 timer total erobringer: Side 1: 13 Side 2: 18 Forskjell: 5 Totalt erobret av motsatt side...
  2. Videresendt, Inno Endring av: Vascos septer, på v13

    Tidligere idag fikk en alliansepartner denne rapporten: Ved å studere området har din paladin funnet følgende gjenstand: Vascos septer Ved nærmere undersøkelse viser det seg at den har følgende funksjon: Adelsmannen senker lojaliteten med minst 30. Du kan utstyre paladinen din med denne...
  3. Ny dual

    Jeg skal ha inn en dual, hvor lenge må hans konto være på slett før han kan få passordet til mitt?
  4. Bugg

    Jeg tar opp dette på nytt fordi jeg synes det må endres nå, det er tydelig at enten er vennemedaljen fjernet noe som er fullt forståelig eller så er det ikke fjernet på medalje rangeringen uansett hva det er ønsker jeg at det blir endret på snarest :)
  5. spørsmål

    jeg ble litt usikker er det ny farming hver dag, så grensen er hver dag, for i sammlingsplassen har jeg plyndret 2k mindre enn på medaljen min
  6. Rate Spilleren Over

    For tidlig? Aldri for tidlig Dere kan bruke denne som mal: Spillerens navn Poeng (?/10) komentar OD(?/10) komentar Posisjon (?/10) komentar Stamme (?/10) komentar Rykte (?/10) komentar Rank (?/10) komentar Farming (?/10) komentar Total (?/60) oppsumering av...
Topp