Søkeresultater

  1. v13 - TW Champion - Diskusjonstråd

    Made my day.
  2. v13 - TW Champion - Diskusjonstråd

    Gjør da heller ikke det, var faktisk overrasket over å finne meg her :P. Jeg bare skjønte ikke at det var et argument, for min del kan man like gjerne stemme uten å begrunne.
  3. v13 - TW Champion - Diskusjonstråd

    Contra sa følgende Jeg lurer på hvordan gode lederegenskaper gjør at NS vinner? I en 1vs1 match er det vel bare seg selv å lede? Ikke det at jeg ikke er enig (da jeg alltid overlater ledelsen til andre da det tar for lang tid i et hektisk liv).
  4. Spørsmålsrunde

    Munchlaxxxx Hvem kommer til å miste en skatt først (fra nå av)?
  5. Videresendt, Inno Kontoadmin - forbedring av landsbyadmin (nedrivning)

    @Hophoolio: Det å innføre midlertidige nivåer er en grei løsning. For at det ikke skal være forvirrende for de som ikke ønsker dette, er det jo bare å sette en ny boks med "permanent bygning" eller "midlertidig bygning"/"engangsoppdrag", der den permantente/gamle løsningen er forhåndsvalgt. Det...
  6. Videresendt, Inno Kontoadmin - forbedring av landsbyadmin (nedrivning)

    Det jeg ikke forstår at ikke er implementert før, er muligheten til å rive ned bygninger ved å bestemme rekkefølgen selv. Dette skal da kunne brukes sammen med den som allerede eksisterer. Det jeg ønsker er at det også er mulig med negative verdier der man fører opp byggeordningen. Dette er...
  7. Diskusjon Reklamering for V14

    Selvsagt har innstillingene noe å si for om nye spillere velger å fortsette. For at nye spillere ikke skal føle at det blir kjedelig må det være noe å kjempe for uansett, og avstandene mellom topp og bunn burde ikke være like stor som gjerne oppstår fordi vi skal ha "nybegynnervennlige" verdener.
  8. Besvart V14 åpen?

    I mine øyne er v13 med mange fine innstillinger, men jeg vil påstå at når man kan kjøpe seg til uendelig mange adels, mister de andre innstillingene fort sin virkning. Det at det er moral har så og si ingenting å si, og det er mye lettere å readle før angrep treffer. Det at man ikke kan støtte...
  9. Nedstemt/ikke mulig Intergalaktisk krig

    Jeg vil heller foreslå 10 byer à 6k hver (eller 5). En mulighet kunne jo være at alle spillere fikk 5 byer å starte med, samt 30k poeng å fordele i byene. Dette er på sett og vis et helt nytt forslag, men likevel fortsettelse på "mesterne". Det jeg ser for meg er at man har to dager før verdenen...
  10. Faktabørsen

    Så klarte du å bli for sein og da :P
  11. Faktabørsen

    Hvordan skal Zippy adle uten å være våken? Noen må sette på vekkerklokka ;)
  12. Faktabørsen

    Hva skal man med Zippy når jeg er våken kl 04.10 og sjekker kartet? :sleepy:
  13. Nedstemt/ikke mulig Intergalaktisk krig

    Personlig liker jeg forslaget, men ser også at det er noen problemer. Uansett er jeg utrolig skeptisk til det at det ikke er lov til å støtte folk utenfor stammen. Kunne vel heller oppnådd noe av det samme ved at det ikke var lov til å forlate stammen? For all del: no hauls/limited hauls
  14. Forumtitler

    Jeg er i grunn enig med nicehunter, men tror jeg har en løsning som kan bli mer "akseptert". Det jeg ønsker er at de "faste" sidene som oppstår på alle verdener går inn i egne kategorier. Altså at hvis du poster mye på spørsmålsforumet kan man f. eks. bli en "quizguru", mens har man mye på...
  15. Ryktebørs

    Går da fint å forsvare seg uten pk, det er værre å angripe imo.
  16. Topp 20 spillere

    Jeg skal ikke benekte at listen min kan virke lite utfyllende, men jeg vil uansett anbefale folk å se litt på mine stikkord rundt disse spillerne. Jeg kunne skrevet to setninger på hver spiller bare for å gjøre det enda mer utfyllende. Jeg vet ikke alt for mye om spillerne, men mitt inntrykk ble...
  17. Topp 20 spillere

    1 Gone Deceit 1.117.258 137 8155 Ubebodd angriper 2 Michele Zagaria SMACK 851.000 109 7807 Chillærn, 50/50 3 Fenrir Deceit 756.808 90 8409 Bakholdsangrep 4 Martyrio Deceit 739.537 108 6848 Ubebodd 5 PinkiePai...
  18. Besvart Mulighet for og få til en Old school verden(v14)

    Er greit nok med premiumfunksjoner, men er det noe som ikke kan være med på videre verdener, så er det å kunne kjøpe seg gullmynter. Premiumfunksjonene hjelper deg en del, men det er ikke det som gjør at du vinner. Derfor er det greit at de er med (bruker de aldri).
Topp