Søkeresultater

  1. Videresendt, Inno Kontoadmin - forbedring av landsbyadmin (nedrivning)

    Det jeg ikke forstår at ikke er implementert før, er muligheten til å rive ned bygninger ved å bestemme rekkefølgen selv. Dette skal da kunne brukes sammen med den som allerede eksisterer. Det jeg ønsker er at det også er mulig med negative verdier der man fører opp byggeordningen. Dette er...
  2. Videresendt, Inno Filter av rapporter

    Jeg ønsker en ny filtreringsmulighet for å filtrere vekk angrep der du faktisk mister tropper. Grunnlaget for forslaget ligger i at jeg, i skrivende stund, får 20 sider rapporter med 100 rapporter på hver side, hver eneste halvtime fordi jeg har så mye støtte i skattebyer. Jeg mister ofte kun en...
  3. Besvart V10 - halvere pris for gullmynter

    Det har vært under 800 spillere noen dager nå på v10, og det er på tide å halvere prisene.
  4. Videresendt, Inno Markering av byer på kartet

    Jeg ønsker at det skal være mulig å avmarkere byer også, og ikke bare "markere på kartet". Det er ganske tungvint å gå på rediger, vis landsbyer, og så finne den ene byen du skal avmarkere. Mye enklere hvis det f. eks. at etter at man trykker på "markere på kartet" får man muligheten til ikke...
  5. Videresendt, Inno Oppløsning - adelsmenn

    Vi trenger at det blir mulig å oppløse adelsmenn! Ja, det var forslaget/ kravet
  6. Pris for gullmynter

    Jeg mener å huske at prisen for gullmynter skal reduseres når det er under 800 spillere på verdenen? Nå er det som jeg kan se 788 spillere. Noen som har link til guiden for reduksjon av pris for gullmynter? :Smil:
  7. Videresendt, Inno Ignorere angrep

    Går man på "innkommende" får man opp angrepene, og ignorerknappen er helt nederst. Altså må man bla heeeelt til bunn for å ignorere ett angrep. Jeg foreslår at vi får en "ignorer"-knapp også på toppen av oversikten over angrep.
  8. OD - klubben

    ODA/ODD (mio. bekjempet) 5/5: Cujos Almighty Donnes Kayare Ukjent Hero scoutyy LuriFaXXX Mitler Gonzo the great Yuma DeadlyPsycho Merken Bjeffnils 10/10: King of the rim Hydreigon SoulHunter Athenians Nolaw 15/15: Magmar Supreme Pilgrim 20/20: Gruble Invicta...
  9. Besvart Internadling

    Hva betyr det at en konto internadles? Kan det ikke være internadling selv om spilleren ikke er fysisk med i stammen lenger? Hva kalles det da hvis en spiller sender vekk tropper på en konto som er stammeløs og så blir kontoen adlet? Hvis en konto som ikke er i noen stamme ikke kan...
  10. Videresendt, Inno Innkommende støtte

    Dersom man har premium og går på samlingsplassen i en by og trykker "forespørsel" kan man få tilsendt støtte fra egne byer. Da ser man også hvor mye som kommer, og når siste støtte ankommer. Det jeg vil ha implementert er at tidsparameteren, som nå angir ankomsttid for siste støtte, skal kunne...
  11. Videresendt, Inno Forhåndsregistrering

    Jeg skulle gjerne sett en mulighet til å angre forhåndsregistrering da dette kan føre til noe som kan se ut som mulitacc. Dette skjedde nå når v11 startet, da jeg ikke var klar over at alt man trengte var et trykk og så ville min konto lages automatisk, og når jeg oppdaget det, hadde jeg ingen...
  12. Videresendt, Inno Merknader

    Jeg skulle gjerne hatt en funksjon i merknader for å kunne bytte på rekkefølgen av "faner", som jeg gjerne vil ha slik som man kan flytte faner i nettleseren. Jeg bruker merknadene en god del og når det er travelt ville det å kunne endre rekkefølgen på merknadene mye enklere spart tid. For...
  13. Nedstemt/ikke mulig Angående premium

    Jeg vil gjerne ta opp dette med premium. Det jeg egentlig vil endre på er at man skal kunne endre på om man vil ha premium aktivert eller ikke når man har kjøpt det. Dette kommer av at jeg synes det noen ganger er litt overflødig med funksjoner, når man bare skal gjøre de tingene man ikke...
  14. Besvart Multiquote

    Hva går funksjonen til høyre for "rediger" og "sitat" ut på? Har ikke skjønt helt hva multiquote-knappen gjør.
  15. God Jul

    Til alle som sitter hjemme og gleder seg :) :jhimle: De som ikke gjør det, bør begynne å glede seg. Spiser opp all sjokoladen på fatet, tenker for meg selv, nam nam. Hvorfor feirer jeg ikke jul hele året? Tja. Hvis vi feiret det hele året ville det ikke være spesielt, noe det er. Gledelig Jul...
Topp