Søkeresultater

  1. V21 - Ryktebørsen

    Håpar da ikke at det kom som en overaskelse at jeg hadde Rett?
  2. V21 - Ryktebørsen

    Ryktes at det skjer lite i helga og det er laber adlings aktivitet....
  3. Spørsmålsrunde

    Nå er det jo et veldig relativt begrep hva du mener med små stammer, jeg tror nok at top 5 ikke vill se lik ut om 5-6 måneder og at det vill bli en del omrokeringen osv på stammene, men jeg tror ikke at en eksisterende stamme utenfor topp 20 kan greie å velte de store gutta... Men det kan vo...
  4. Spørsmålsrunde

    Tipper han er redd for fake kongen... Selvom han ikke vet hvilken konto fake kongen er på, og ei heller hvilken side av krigen fake kongen er 0.o ei heller om fake kongen spiller v21 i det hele tatt... Kansje han,.... Faker det? ;) Er fake kongen så skummel at jokke virkelig slutter pga...
  5. Spørsmålsrunde

    For å unngå å svare på ditt spørsmål, så er TW et mye mer komplisert spill som også kan kjempes på flere områder en slagmarken, og derfor uten behov til store mengder tropper. Grunnen til at jeg tror Aristo vill bli rammet hardest, er at de har flest store kontoer. Noe som gjør det vanskeligere...
  6. Spørsmålsrunde

    Noe arogant svar ? ;) Men verdenen blir nok å vare en stund. ikke ferdig før sent i 2016, Aristo vil nok etterhvert møte mer motstand, spessielt sommeren vil bli hard da dette er et tidspunkt hvor det er mye kv'er ute å går, mange som gir seg og generelt lite aktivitet. Klarer den litt mindre...
  7. V21 - Ryktebørsen

    Ryktes at det hadde vært spennende å høre hvilke tanker andre har om spillerne utenfor topp 20? Noen som har mulighet til å klore seg inn på toppen? Hvem har dere mest troen på? Er det noen som er nære men kommer til å falle på målstreken?
  8. V21 - Ryktebørsen

    Ryktes at Reisverket er i gang og interadler Ruttu
  9. Krigsstatistikk

    Det kan jo ha noe med at jeg etterlyser svar på hvilke side som driver med mest uærlig spill ? Og spionasje går vell muligens inn under uærlig spill... Så kjære mastiff svarer bare på min post. Kanskje en ide å lese alt som blir skrevet ? Er trossalt så lite som blir skrevet på offentlig forum...
  10. Krigsstatistikk

    Side 1: Stammer: 4PLAY, SW4G, ORM Side 2: Stammer: Aris2, Aristo Timeframe: Forrige uke Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 4 Side 2: 19 Forskjell: 15 Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 23,780 Side 2: 129,184 Forskjell: 105,404 Tallenes tale for de...
  11. V21 - Ryktebørsen

    Ryktes at det snart vill skje drastiske endringer på topp 5 stammer i nærmeste fremtid. Vil alianser splittes? Eller vill bare 4play og gjengen få et enormt overtak? Er det spionasje på gang? Eller er det bare en gammel ringrev som igjen trer ut av skyggen og tilbake på slagmarken?
Topp