Søkeresultater

  1. Mr.yoda

    Ryktebørs

    hvor har du d fra :)
  2. Mr.yoda

    TOP 20 Stamme and spillers

    landsby 1 Carnifex IP 1.464.727 169 8667 Ser ut som d står still med interadleren av v9 nå fortida og tror ikke d er lenge til vi får nye leder av v9. Bra spillere men noe som mangler 2 paausan IP 1.352.613 146 9264 2-3 gode spillere der også kansje han kan bli den neste nye lederen av v9...
  3. Mr.yoda

    Rate spilleren over

    han kunne godt få 50/50
  4. Mr.yoda

    TW Champion V10

    sorry assa mange av dem kan gjøre d bra enda, men rykke etter 1månde og om enn 1månde er dem borte :P tenk litt :) følger med dem andre
  5. Mr.yoda

    beste minne inne tw

    hva er ditt beste minne :) Mitt er i 3.14 beste stammen jeg har vært i :) når vi kriga mot tsfs og wd
  6. Mr.yoda

    Ryktebørs

    :)hHHAHHA
  7. Mr.yoda

    Telle til 10.000

    så tok hun enn taxi til peppes 18
  8. Mr.yoda

    Ryktebørsen - V10

    i know :P
  9. Mr.yoda

    Ryktebørsen - V10

    Are :eek:
  10. Mr.yoda

    Ryktebørsen - V10

    ryktest om stor kamp i vente i kveld tottenham-pool idag :) Roger hvem vinner da?
  11. Mr.yoda

    Ryktebørs

    ja da var de Roger's oppmerksomhet som skal frem da :) Jeg spilte på lol123 og kriget mye mot Njal etterhvert begynte støtte og renne inn og noen ble sendt hjem plutselig. Men idag tar han kaka og tar og skifter pw og fucker opp alt. Kjempe bra jobba assa Åjja vent litt d har jo skjedd med...
  12. Mr.yoda

    Ryktebørs

    ryktest også at wic stjeler kontoer :rolleyes:
  13. Mr.yoda

    Ryktebørsen

    heiia cola og ja hade bra BNP lets loosing :-) tror enten cola eller gni vinner
  14. Mr.yoda

    Ryktebørsen

    ryktest eller fakta er at viking er så feig at han leaver gni for da trur han sikkert BNP skal la han være, men du tar feil der ;)
  15. Mr.yoda

    Faktabørs

    okkkkkk
  16. Mr.yoda

    Fifa 12

    Jeg vil spørre dere fine tw folk om og joine enn fifa turnering der tw spiller mot hverandre og jeg kommer til og lage enn skype chat til den. Skriv hvem som er med og gi meg skypen deres og ps3 nicket også skal vi finne ut hvordan d blir :)) Håper noen blir med :) si ifra :):cool...
  17. Mr.yoda

    Ryktebørsen - V10

    ingen tilgir folk som oppfører seg som deg da, pliss gjør som meg, prøv og være ordentlig heller for og være enn 1.klassing
  18. Mr.yoda

    Ryktebørsen - V10

    temer?:confused:
  19. Mr.yoda

    Ryktebørsen - V10

    The punisher liker og få dårlig rykte
  20. Mr.yoda

    Lord Imp

    lell om Imp er forhat av mange spillere, kan det være taktisk for AREA og ta han inn siden dem ligger godt av i fordel av p0k3 er vell derfor han og AREA valgt denne stammen heller for p0k3 da. Taktisk er det lurt for AREA nå eier dem stort sett alt av sør-øst/sør Hadde p0k3 vært nærmere...
Topp