Søkeresultater

  1. Semifinale i TW-champ

    Peligroso vs Chaosisalex Preference vs Skandyzzz
  2. Kvartfinale i TW-champ

    Peligroso vs King of Defence - Maskin! Preference vs -Coller - Større Maskin! agentsicer47 vs Chaosisalex - Også Maskin! Themis vs Skandyzz - Themis har bare gråbyhora jo, go Skandyzz!
  3. Runde 3 i TW-champion

    King of Defence vs Toniden Peligroso vs toggie esso vs Skandyzz slampy93 vs -Coller Vallhall vs Chaosisalex herregud70 vs agentsicer47 Jon Snow. vs Preference Pax Era vs Themis
  4. 1.runde i TW-champion v24

    Gigery97 vs esso Skullkid vs agentsicer47 Toniden vs Mesantos King of Defence vs MR.HiKARi schibevaag vs Requiem Graffyz vs Hakidzcy Erlando vs Preference Final Barrage 2.0 vs haakonk Jato Link vs slampy93 Kaptein Dåselugg vs Tetris shybert vs Linoko Carl-Frederick vs herregud70 Chaosisalex vs...
  5. Ryktebørsen

    Ryktes v25 so far er kjedelig. Noen saftige rykter her ute?
  6. Lage ny tw champion på hele .NO

    Kan jeg nominere meg selv?
  7. TW-Champion v21. SEMIFINALER

    Kamp 1: DON slask vs Reisverket - Dette var vanskelig! 2 viktige kontoer for Aristo, 2 front kontoer, 2 store spillere som har utretter mye på v21. Jeg synes don slask har gjort det best, mtp hvor langt han har kommet selv etter mye PP bruk i start. Rv er vell henholdsvis hertug i Aristo? Men...
  8. TW-Champion v21. 1/4-finale

    Reisverket vs erlend86 hankVH vs wannabezz DON slask vs ThoBre Unholy Confessions vs TigerKiller 4 klare vinnere her, trenger ikke gi noe annen begrunnelse føler jeg siden det er fakta :-)
  9. TW-Champion v21. 1/8-finale

    1 Carneolt vs TigerKiller - Denne dama er rå, ingen tvil <3 2 Donau vs ThoBre - Kjenner ikke til noen, men ThoBre har vært med å forme verdenen mer såvidt jeg vet. 3 hankVH vs TraTinV - Redswan spiller her? Da er det ikke tvil. + Prestasjonen er større en Tratin sin. 4 erlend86 vs antivirus -...
  10. Semifinale i TW-champion

    Number Six vs qO.Op - En av de mest respekterte kontoene på v19, hvis ikke den mest respekterte.. + spillere som innebærer enorme kvaliteter. xeroxy vs p0kemonZ - Chaosisalex er et beist hvis han vil, har også prestert ypperlig det han har vært på v19.
  11. Kvartfinale i TW-champion

    norseman vs xeroxy Andrek vs p0kemonZ Showtime vs qO.Op Simon Helberg vs Number Six
  12. Spørsmålsrunde

    Ja. hvordan går krigen på v19?
  13. 16-delsfinale i TW-champion

    Salomon vs p0kemonZ - Begge kontoene er jevnt store, men jeg mener og tror at Håkon hadde kjørt over salomon.. norseman vs wrjw69 - En god porsjon med veteraner som sitter her, har troa på dem. Number Six vs X O C O X - team trym tar denne lett. gullungen95 vs Port Royal VII - Prestert best og...
  14. Spørsmålsrunde

    skjønte ikke spørsmålet ditt. Hvilken stamme er sterkest krigsmessig og hvorfor?
  15. Prisutdelinger V14

    Mest respekterte spiller 1 Nimbelwhite - Håkon og vetle er to knallgode spiller som vet hva de gjør. 2 Tvutt - Robert er også absolutt en topp spiller med kvaliteter, og er utrolig dyktig. Favoritt spiller 1 ezio-auditore - Virker som en topp og oppegående kar, heier på deg! 2...
  16. Snakk om og ødelegge v11 Dakapo

    Må si meg enig i begge parter her, noen mener det bør fjernes og andre mener ikke. Selv tørr jeg selv påstå at v11 er avgjort, noe klipp og lim viser at BNP leder overlegent med rett over 30mil poeng. Vel de har faktisk over 50mil. Mens 2 plass har 5. Enough said spør du meg.. Fjern...
  17. Spørsmålsrunde

    Haha fordi han ikke klare å stå imot å game på en nyåpnet verden? Hvor spiller Håkon?
  18. Spørsmålsrunde

    ramse opp er jo akkurat det som hadde vært gøy, for å se hva som gjemmer seg her.. derfor jeg spør!
  19. Spørsmålsrunde

    Ingen anelse han er en ukjent spiller for meg. Finnes det noen profilerte spillere her på v13? isåfall hvem??
  20. Nei det er jo tydeligvis noe på gang siden du er så nysjerrig :o det burde du vite selv hva de...

    Nei det er jo tydeligvis noe på gang siden du er så nysjerrig :o det burde du vite selv hva de sier, jeg vil bare høre det fra deg :)
Topp