Søkeresultater

  1. The punisher

    God sommer alle sammen!:D<3

    God sommer alle sammen!! :)) Håper dere koser dere ute og ikke forran pcn! ;) Nyt været og sov lenge:)
  2. The punisher

    Nedstemt/ikke mulig Adels filtre?

    Jeg savner å ha en slaks Adels filter. Akkurat som man kan velge gul og rød rapporter.. Så kan det være fint å ha "adels filter". Det er fint å ha når du er under store angrep.. Adels filter viser bare adels angrep! forsvar og angrep:)
  3. The punisher

    konf i dag! :D

    heisann! Nå er det endelig min tur til! :)
  4. The punisher

    Besvart rykte

    Hei! Kan man sende melding til support å få fjerne dem unødvendige minus rykte poenga mine? pga jeg får negative ryktepoeng for ingen ting? Står "retard" "Hold K****" "liker forsatt ikke deg" (på den kom jeg med seriøst svar og hjalp henke med stamme regler)?
  5. The punisher

    Morsomme meldinger

    den var morsom? (hug)
  6. The punisher

    Medlems scrips funker ikke?? :L

    Jeg skulle inn å se på medlemmene åssen dem ligger ann med od osv i dag, men så fant jeg ut av at den ikke funker nå.. Det funker på v10, men funker IKKE LENGER PÅ V1? Hva har skjedd? Den har funka på v1 før..
  7. The punisher

    Finnes allerede Troppe admin (Lagre enheter)

    Det her er noe jeg kom på nå:) Jeg skulle sette meg ned å produsere tropper via troppe admin, men så ser jeg at det ikke går ann å lagre troppene enheter i troppe adminen! :S Akkurat som det er på MAsse rec. Der går det ann å lagre hvor mye tropper det skal være i nuket ditt f.eks.. Å er litt...
  8. The punisher

    Nedstemt/ikke mulig Meldings pip/e/lyd

    Jeg har maange ganger gått fra pcn (når jeg sitter å soiller tw) å når jeg går bort får jeg så og si meldinger hele tiden.. Så da tenkte jeg på facebook*:) Hver gang man får meldig på facebook får men en slaks pipe lyd å det er det jeg vil ha på tribalwars.no! :) Hadde vært kjekt med en sånn...
  9. The punisher

    Besvart By admin?

    Hvorfor får jeg bare sette pp gården på konto admin? Mur går ikke. Da står det at der ugyldig:L Noen som vet hva jeg gjør feil? Vil ha en gruppe der konto adminen bygger BARE opp muren!' Bygningskø Mur +20 (Nivå 20) Kravene har ikke blitt oppnådd eller nivået er ugyldig Gård +5...
  10. The punisher

    Feil:P

    Srry, klarte å kåle litt her.. Kan bare slettes
  11. The punisher

    Medlems scrips

    Dette scripse her viser villages, ODA og ODD vekst på medlemmene! Du gjør følgene: Trykk på Stammen - Medlemmer - trykker på scripse. Så vil det komme opp hvit boks ved siden av medlemmene:) Scripse: -->
  12. The punisher

    RNG ledelsen som lyver til meg!

    Det hele begynte med at jeg ville ha e-posten til kontoen. Jeg begynte å snakke med bunny og den gamle eieren på kontoen jeg "passer" på (tydeligvis) bunny ble sur på meg fordi jeg maste om at jeg ville ha e-posten på kontoen, men bunny sa at det ikke var jeg som eide kontoen. etter nesten over...
  13. The punisher

    Intervju av hele UNI familien!

    Kan noen intervjue alle UNI medlemmene? før v3 går ut? Hadde hvert litt kult å sett tw historiene til alle i UNI
Topp