Søkeresultater

  1. snivy

    En liten takk til TribalWars-communitiet

    Nå vet ikke jeg hvor mange som fortsatt er aktive her, men jeg føler at alle som har vært med på dette fortsatt fortjener en takk. For ca. 3 år siden sluttet jeg med TW. Nå går jeg i 10. trinn og i forrige uke satt jeg å skrev norsktentamen. Teksten min handlet om hvordan folk er og hvorfor...
  2. snivy

    Videresendt, Inno Bug/dårlig gjennomtenkt

    Hei, dette er en bug eller bare veldig dårlig gjennomtenkt Vis jeg sender paladinen min i støtte til en av mine andre byer, også vil jeg flytte paladinen min til den byen den er støtte i, da burde det ta 0 sec, men på et magisk vis så havner paladinen i den byen den kom fra også drar den til...
  3. snivy

    Opera

    Flere som har merket at opera er nede?
  4. snivy

    Videresendt, Inno se hva du farmer

    Jeg har et forslag om at vi kan se hvor mye vi kan plyndre av ressurser vis det er nok ress i byen, etter vi har sett angrepet. Dette vil være nyttig hvis du vil sende flere angrep men, du husker ikke hva du sendte i det første angrepet. Da trykker man bare på angrepet også... -Snivy
  5. snivy

    Nedstemt/ikke mulig Bilde

    Hei Når jeg skal lege ut et hjemmelaget bilde så må jeg skrive URL adressen, men det ligger ikke på nett og da kan jeg ikke lege det ut. Så forslaget mitt er at når man trykker på så kommer det opp et alternativ der man kan velge bilder fra PC'en. Mvh snivy
  6. snivy

    Gullfisken 2011

    Noen som synes at gullfisken 2011 ble bra da? Det gjør jeg :p
  7. snivy

    Yes im here ;)

    Snivy is in the house!
Topp