Søkeresultater

  1. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Quiz - premie: 6 mnd PK og FA

    https://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?18965-Eru-Iluvatar-quiz-6-mnd-PK-FA-i-premie-o Tror en hvilken som helst som gjetter skal ha en fair sjanse til å vinne, veldig få som kommer til å svare på mye. :p Bare å prøve seg. :?
  2. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Eru Iluvatar-quiz, 6 mnd PK/FA i premie :o

    Jeg kjeder meg. Veldig. Derfor følger jeg DON sitt eksempel med en Eru/Henrik-quiz. Blir mange spørsmål, så får forsøke å friste med en belønning god nok til at folk svarer. Husk, det er bare for gøy. Tenker i retningen av ca 6 mnd premium og 6 mnd FA (ja :o). Merk at dersom kun noen få svarer...
  3. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Tribal Wars cup

    Vet ikke om dette er riktig forum.. Navnet sier vel sitt. Har folk noen tanker om cupen, og er det interesse for å sette opp premade? Går ut ifra at det kommer til å være maaange premades fra rundt om i verden.
  4. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Rykte - prikker

    https://forum.tribalwars.no.com/memberlist.php?order=desc&sort=reputation&pp=30 Slik jeg ser det har de åtte med flest ryktepoeng, like mange barer - 5 lyse og 6 mørke. Er det slik at det stopper opp? Hodd (wave) (HolyMother) har 1800 poeng, som skal betyr 7 mørke barer (4 lyse = 400, 7 mørke...
  5. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Videresendt, Inno Sekunderærclaim/markering?

    Enkelt og greit, kanskje foreslått før og kanskje ikke nødvendig. Rett og slett en enklere og tydeligere måte å markere andre/motstanderens byer på kartet med, annet enn fargene/grupper, for praktiske årsaker som å vite hvilke byer som har nukes på vei hjem mht. backtiming, tomme byer og...
  6. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Faktabørsen

    Denne må vel også startes nå. Fakta er at nuke på 2400 øks, 1400 LK og 200 rambukker nylig har forsvunnet.
  7. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Tas til følge Moral

    Noen raske punkter til forslag rundt forbedring av moral-systemet. Spillere som har startet samtidig burde alltid ha 100% moral mot hverandre. Jeg synes moral skal være til fordel for de som registrerer seg sent, ikke straffe de som vokser fortere. Ulempen med dette er dog at nye spillere...
  8. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Rate spilleren over

    På tide å komme i gang med denne. Tar farming istedenfor OD siden det er såpass tidlig. Selvfølgelig vanskelig å vite hva andre har farmet, og vil de ikke gi et lite hint kan man evt. droppe dette punktet. På farming, og for den saks skyld poeng, er det opp til hver enkelt å velge om de vil ta...
  9. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Fakkel

    Her står følgende: Ny: Øker skaden som blir gjort av katapulter med 100 %, og på noen verdener gir det en forsvarsstyrke på 1000 %. Gammel: Øker skaden som blir gjort av katapulter med 100 % Vi går altså ut ifra at vi bruker nye våpen. Men det står kun at noen verdener med nye våpen har...
  10. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Besvart Ikon på landsbyer man angriper

    På kartet, hvorfor får man ikke opp angriper-ikonet på byene man angriper (Barbarer) på PC, når man gjør det på mobil?
  11. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    TW-Champion FINALE

    Da er ventetiden over, og det er tid for den store finalen! Resultatet er som følger: 1. Torquemada 14 vs FylleSamen 10 2. Bohic 7 vs Hakkespetten 18 Antall spillere som har stemt: 26 Antall stemmer: 49 Antall stemmer pr. spiller: 1,88 av 2 mulige, det ble kun stemt blankt på 3 av 52...
  12. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    TW-Champion runde 4!

    Da starter jeg den nest siste runden av TW-Champion V14 - selv om jeg varslet at dersom det var tegn på at det ikke var stemt ferdig så skulle jeg vente. Dette gjør jeg hovedsaklig av to grunner: Selv om det kom mange stemmer på kort tid, økte ikke forskjellene i den jevneste kampen. Pr...
  13. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    TW-Champion runde 3

    Da er runde 3 klar. Idéen for valget av kamper kommer fra Robert. 1. Luapix vs Torquemada 2. Bohic vs NonStopelig 3. FylleSamen vs Bongosteen 4. Tvutt vs Hakkespetten Dette kan bli gøy! Info om trekningen: Resultat fra runde 2:
  14. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Besvart Sort flagg - matematisk diskusjon

    Hei, kun en liten Skype-diskusjon dere kan få høre om og ta del i. Vi diskuterer hvor mange nivå 1-flagg en må ha for å være 100% sikker på å få ett nivå 9-flagg, altså et sort. Jeg gikk for den enkle utregningen, og kom frem til at for å få ett sort flagg må man ha hele 6.975.757.441 (7 mrd)...
  15. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Besvart Paladin..

    Hei, enkelt og greit: Hvor mange % av troppene må dø for at Paladinen også skal dø? Altså på samme måte som at en adelsmann dør dersom 50% eller flere av følgelsestroppene dens dør. Hvordan er det med Paladin? Hvordan fungerer da dette i forsvar? Og dersom det er flere paladiner i forsvar...
  16. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Videresendt, Inno Tap av tropper - oversikt

    Nok et forslag, og tittelen sier vel det meste. Hva: En eller annen dags- og/eller ukesoversikt der man kan se antall tapte tropper i de forskjellige byene. Hvordan: Mange forskjellige muligheter. F.eks å ha den under "Oversikt" slik at man enkelt kan se alle enhetene og mange byer på...
  17. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Videresendt, Inno Lykkeflagg

    Mulig dette er tatt opp før, isåfall beklager jeg. Begynner å bli lei av lykkeflaggene som egentlig bare tar opp plass da de ikke har noen verdi. For å gjøre det klart: Et lykkeflagg vil, med antall % flagget gir, forsøke å få en kamplykke til 0 - uansett om den er positiv eller negativ...
  18. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Besvart Befolkningsflagg...

    Hei, dersom jeg f.eks bruker et befolkningsflagg nivå 5 vil jeg få 1400 mer i kapasitet, altså 25.400 istedenfor 24.000. Sett at jeg gjør dette, og bruker deler av den ekstra befolkningen flagget gir meg, hva vil skje om jeg bytter tilbake? Jeg ser for meg to alternativer: -Muligheten til å...
  19. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Besvart Sende en haug med angrep..(?)

    Heisann, hav er den mest efektive måten å sende en masse angrep på? Altså mtp hva som er enklest å få gjort, og som gir et best mulig resultat. Jeg har tilgang til samtlige nettlesere som skulle være nødvendige å bruke. Mvh Rator
Topp