Søkeresultater

  1. phenix

    Spooooooooked

    Jepp folks, et lite innblikk i mitt liv som det er i dag. Legge meg mellom 2-3 på natta fordi jeg sitter oppe og sniper tog, deretter står jeg opp klokka 7 og rett på tw igjen og finnerut at jeg har 500 nye incs som må tagges, pluss byer som er mistet mens jeg sov. Etter intens tw-ing går jeg...
  2. phenix

    IB ferdig?

    Hva skjer med IB for tiden? Dette er stats fra de siste dagene 3 stk gått grå; Atherell, Icemanthegrat, og en annen som ble innadlet til 0 19 stk innadles; Trio, Warlord, Stein905, halla366,Crazykris, simsigutt, Cris The Cross, Xombi, The-Saint, Miss.power, Andemann1, The Zilenze...
  3. phenix

    Ytringsfrihet og tw-teamet (Slettet 2 ganger)

    Slenger den opp her igjen jeg, ytringsfriheten i Norge gjelder visst ikke på forumet ifølge Habla. Det skulle jo tatt seg bra ut om man fikk lov til å kritisere selveste teamet her! Da jeg logget inn i V2 i dag var jeg blitt sperret for koordinering med en konto jeg satt for mange uker siden...
  4. phenix

    Takk for alt Glitter

    Ja, det stemmer, Glitter overlater ledelsen av BoL Familien til Thoret (med Xano som nestleder), og tropper ned, grunnet mangel på fritid. Glitter har ledet stammen i tykt og tynt og hun gir seg på topp. Stammen har hun trukket opp fra de nedre rankene og da stammen i dag ligger på topp er det...
  5. phenix

    Hvor ble det av SFF

    Alle som har fulgt med i V1 den siste tiden har sett at SFF er borte. Alle stiller seg nok da også det samme spørsmålet, hva har skjedd? Håper på at noen som vet mer enn meg kan legge det ut her :confused:
Topp