Søkeresultater

  1. Topp 20 stamme

    jeg ga pp til den som gjorde de siste jeg :)
  2. Faktabørsen

    Masserec stamme jaha ?:hmm: Denne stammen ble vi enig i om for 1-2 uker tilbake i tid :-)
  3. Topp 20 stamme

    de som lager enn liste skal få 60pp fra meg :)
  4. Faktabørsen

    folk søker til oss fra bs (nerd)
  5. Ryktebørsen

    zf er og forblir den største masserek stammen som har vunnet enn verden på .no om ingen finner ut og fucke opp for dem! Men som eg veit har jeg en konto i zf snart jeg og jaggu da skal jeg si det blir andre boller for zf (nerd)
  6. Ryktebørs

    ryktest at eller vi kan sette den over på fakta er at bs blir styrt av far og søn :D:LOL:
  7. Spørsmålrunde

    nei? jeg spurte hvem som er best innen topp 20 :)
  8. Topp 20 spillere

    kommer det snart update:)
  9. Spørsmålrunde

    slutt og krangle, ta det heller på pm :-) beste spiller innen for topp 20?
  10. Ryktebørs

    I need a hero i feeling like a monster :LOL:
  11. Besvart Ang v1.

    Værste jeg har lest gitt (rofl) Enn god latter for lenger livet er sånt og vist ja(rofl) Men der driter du på fotn iallefall :)
  12. Faktabørsen

    NyStjerne i dag klokken 23:03 Heisann!! Når smeller det mellom WIC og BNP? Ryktes at verdenskrigen snart er på vei :) Mvh NyStjerne Imorgen kl 00.00 skrev jeg da :-) tror ikke han lyver neii :-) så må stole på han
  13. Milepæler V-12

    det var ckh :-)
  14. verdensrekordforsøk

    da tror jeg nok han hadde dauet for lengst:LOL:
  15. JPTG - en flopp?

    Ikke tro på md, han er ein løgner dagen rundt :-( Lovet meg gull og grønner skoger, men hallo det ble jo sau og brune jorder :-) Men synest scar har vært flink jeg :-) Men jeg skal søke meg til jptg på v1 håper på ett ja (party)
  16. Faktabørsen

    nope igglybuff is this shit :-D (party):cool: smie i 3 nå så setter pris på 1-2k ress :-D
  17. Faktabørsen

    fakta er at jeg sparer til tog da :-) :gjeip:(love)(giggle):cool::evil:(nod)(star)
  18. Spørsmålrunde

    nok RFLF kommer d til og nå langt?
  19. Spørsmålrunde

    off helt klart har ckh iap/ally med RFLF :)
  20. Ryktebørs

    eg sa aldri at dere komme jeg spurte derimot om dere kom til og gå under 100k jeg :-) Men hjelper lite når dere ikke sammarbeide sammen ingame helle (giggle)(rofl) Er forsåvdit enig med Robert :-)
Topp