Søkeresultater

  1. Besvart Hvorfor må alle skrive på norsk

    Hei jeg lurer på hvorfor alle på .no som ikke er fra norge må skrive på norsk, jeg spiller nå på .se og der får vi jo skrive på norsk hele tiden selv om det er ett svensk verden :-) Litt tull synest jeg at det er at folk må kun skrive på norsk her (nerd) synest vi burde skrive på det språket...
  2. Min forklaring :-)

    Min forklaring til v12: Ja jeg veit det er mange som er sure på meg, men tror de fleste kommer fra bs så her kommer min forklaring til v12 Jeg begynte med jokern i cm, men som sakt jeg kan bli litt i høg kjefta så jeg fucka opp for allyen med -re-, men det er ikke der det begynner det...
  3. Propogandan om v10 og p0k3

    P0k3 Historien Hei alle kjære folk, beklager for at eg ikke har gidd den her ut før nå, men bedre sent enn aldri :-D? Munchlaxxxx 1 5.327.777 1 509 Vorres kjære Lars Johan, å du var bare fantastisk, denne kontoen kom fra ingen ting til og ta v10 med storm, sier litt om den som...
  4. Hvor mye har du farmet

    Hey hvor mye har du farmet :-)? 3mill her :-) :Redface:
  5. Spørsmålrunde

    Ja synest vi dra opp litt aktivitet i forumet :) Så de har d på v11 så synest vi kan ha det her :-) Hva synest dere om Criminal Minds så dere skal svare nå og finne på et nytt tema :) :razz:
  6. Propoganda om Igglybuff

    Jeg fikk lyst til og lage enn liten propoganda om denne her kontoen: http://no.twstats.com/no10/index.php?page=player&id=516979 Det er mange som mener at jeg ikke har gjort noe på denne kontoen, men for og si det sånt så ble jeg med Are da etter jeg spilte på Do you og da var kontoen på...
  7. topp 20 spillere

    :d?dddd:d:d:dd
  8. Intervju

    Hei hvem skal bli neste til og interjuves , skriv hva dere synest :) skal sjekke om jeg får opp ein avstemnings ting og få opp interjuvet allredde lørdag om ikke 3-4 :)(happy)
  9. Intervju

    Hei hvem skal bli neste til og interjuves , skriv hva dere synest :) skal sjekke om jeg får opp ein avstemnings ting og få opp interjuvet allredde lørdag om ikke 3-4 :)(happy)
  10. Hva synest dere er best av Criminal Minds eller CSI :)

    Hey va synest dere er best av Criminal Minds og CIS NY/MIAMI Jeg er veldig stor fan av Criminal Minds Criminal Minds CSI Miami CSI Las Vegas CSI Ny http://images.fanpop.com/images/image_uploads/CSI--NY-csi-3Any-69973_1024_768.jpg
  11. Besvart Lagg

    noen andre som har problem med lagg nå?:crybaby:
  12. Hjelp meg

    http://http://www.online.no/sommer.jsp trykk på den og lik så kan jeg vinne enn ferie tur for 2 for 10k pliss <3 trykk for meg a <3
  13. Robert ex (area spiller)

    Hvordan var din start på tribalwars karrieren din Min start på tw var en ca 4år siden. En kar jeg jobbet sammen med, også kalt Mosa på dette forumet, introduserte meg til et nettbasert spill som han brukte en del tid på, sa han. Vi hadde en relativt rolig dag på jobben, så han lærte meg litt tw...
  14. Heihei

    Heihei etter ei lita stund er jeg tilbake og har dere noen forslag til noen jeg skal interjuve eller :)? skal få interjuvet på plass til lørdagen :) mvh: The White tiger
  15. Hvil i Fred Alexander Dale Oen

    Hvil i fred Alexander Dale Oen som kom bort norsk tid i 19.50 og 21.00 ble han ærklart død, er heilt sykt at ein som deg skal gå bort! Hvil i Fred
  16. End Game snart

    Er det ikke på tide med End Game snart på grunn av at alle skatten er så og si i area og p0k3 og for nye spiller er det jo ikke nub sjangs og få seg innen topp 40 eingang lengre Og at gullmyntene, og moralen og nye spiller ikke kan begynne på v10 lengre. Dere ser jo sån her er verden; 1...
  17. Prisutdelinger

    Mest respekterte spiller 1 Funky Bob : Du er helten min, kommer til og nå langt 2 Rafiki: Du er best, ingen ved siden uten meg da, kjempe jente, som også er digg Favoritt spiller 1 Grisepesten: Elendig spiller, men jeg liker deg fordi, du er best, siden du er så dårlig c(nod) 2 Brian...
  18. Intervju: Magmar

    Nyt det her med popcorn og brus :D 1. Fortell om din TWhistorie Tja, hvor skal jeg begynne? Jo, det var vel på nyttårsaften i 2008 med kontoen Kalou. Jeg satt hos min onkel, bedre kjent som Ebbern på v2 og v5. Han fikk meg inn i en stamme som heter så mye som Terror Fra Vest. Jeg begynte...
  19. topp 20 spillere

    hohohoho :D(hug)
Topp