Søkeresultater

  1. Jack14

    Pay to win

    TW har utviklet seg i feil vei... Hvorfor er det sånn at man kan bruke PP på å forkorte produksjonstid av tropper og byggninger, samt å øke ressursproduksjon. Dette her er en dårlig utvikling etter min mening, likte mye bedre tilbake til Verden 5 da Premium var nok til å kunne satse stort...
  2. Jack14

    Om vi møtes igjen med lik styrke så vil det nok bli en jevn og god kamp! :) Om v12 kommer og...

    Om vi møtes igjen med lik styrke så vil det nok bli en jevn og god kamp! :) Om v12 kommer og den er uten pengesystem for bygninger/ress så møtes vi nok der :D
  3. Jack14

    Mestere!

    Gratulerer med seieren PMS! :)
  4. Jack14

    Takker! :) Seieren deres kommer velfortjent!

    Takker! :) Seieren deres kommer velfortjent!
  5. Jack14

    Ryktebørsen

    Holdt ut så lenge jeg kunne, men PMS er vanskelige å stoppe :) Naith hadde en liten finger med på min bruker, men det var i bare kort tid :D Takker PMS for en lang kamp, lange kvelder, tidlige morgener og spennende angrep!
  6. Jack14

    Ryktebørsen

    Ryktes at jeg er den siste fienden som PMS har igjen på verden 5. Gratulerer med seieren PMS! :)
  7. Jack14

    Ryktebørsen

    Godt kjempet snivy! Det ryktes at spillere faller og færre står igjen mot overmakten PMS.
  8. Jack14

    Ryktebørsen

    Ryktes at hovedområdet mitt ikke har kapasitet nok til å readle x( Fronten er en annen sak :D
  9. Jack14

    Ryktebørsen

    Det ryktes at noen bruker kat mot brakker, og at jeg misliker denne taktikken veldig mye!
  10. Jack14

    korti avsluttes v5?

    27. mai er over... Vil verden gå under 6. juni? Jeg tipper på at slutten av august vil det ikke være mye igjen av motstand mot PMS ;)
  11. Jack14

    Ryktebørsen

    Når jeg tenker på det... Dere er ikke feige egentlig. Dere ønsker bare at verdenen blir over så raskt som overhode mulig. Det er forståelig. Hadde bare ønsket meg en litt mer respektiv kamp mot spillere på min egen størrelse, og ikke en overmakt som hele PMS. Tar tilbake at dere er feige...
  12. Jack14

    Ryktebørsen

    Så jeg vet ingen ting om det? Jeg var tidligere i Night, vi var allierte med PMS. Så avsluttet PMS alliansen, noen få i Night fikk komme over, andre ikke. Jeg var en av de som ble angrepet da, den feigheten jeg så da vil jeg aldri glemme. Det ryktes at det er flere spillere som er...
  13. Jack14

    Ryktebørsen

    Samarbeid... Sånn som da PMS sviktet -NB- og merget med BERM? :) Samarbeid eller ikke, verdenen er ikke over ennå
  14. Jack14

    Ryktebørsen

    Ja, det er feigt! Når 5 spillere, der alle er mellom 4-10 millioner poeng angriper en spiller på 1 mill så er det et klart tegn på feighet. Når dere ikke lar en spiller ta seg av meg, men trenger en haug til så er jo det ikke mye ære i det... Men så er ikke PMS kjent for ære heller da :)
  15. Jack14

    Ryktebørsen

    Unntatt deg da :)
  16. Jack14

    Ryktebørsen

    Tja, om du syns det var mange nukes så har ikke du fått mye motstand :) Ryktes at PMS fortsatt bruker sin feige taktikk og lar flere spillere på mange mill poeng sende nukes med mål om å ødelegge smie.
  17. Jack14

    Ryktebørsen

    Ryktes at spillerne i nord forventet mer fra PMS :)
  18. Jack14

    korti avsluttes v5?

    Lykke til
Topp