Søkeresultater

  1. The finix

    Topp 20 spillere

    Skjer masse endringer her hele tiden, så fint med en oppdatering! Lengden er ikke det viktigste, der innholdet :) 7 plassen kan bare skyldes at originalen er tilbake! Melis har igjen økt aktiviteten på kontoen og er klar for flere utfordringer! De tre andre "nye eierne" er sparket på dør, mye...
  2. The finix

    Topp 20 spillere

    Over 5000 ord, i lengste laget. Slik er det når man begynner å konkurrere med Grimlock om å skrive lengst. Har du skadet deg eller er det dårlig vær hos deg, eller hva skyldes missbruket av sommer tiden? :hmm: Varmer ihvertfall hjertet å vite at jeg "kjenner" deg Henrik!
  3. The finix

    Topp 10 stammer

    Gleder meg til å se deg på leder forumet igjen! Snart to ukers fravær fra ledelsen er lenge :rolleyes: Dessuten er Legenden så seriøs hele tiden at det kan bli litt vell monotont..
  4. The finix

    Topp 10 stammer

    Er ikke gøy å lese de man lager selv Rator :mehe:
  5. The finix

    Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

    Du får tolke det som du ønsker..
  6. The finix

    Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

    Synchroniser, du har å oppdatere meg og alle andre som er innblandet når forholdet til TSM slår sprekker! :mad: .. men du har vel kontroll som alltid :)
  7. The finix

    Baron tar selvmord!

    Er lov å skryte.. så lenge en har muligheten til det (nod)
  8. The finix

    Funny mails!

    Hyggelig at du holdt meg anonym på den siste her da (giggle)
  9. The finix

    Faktabørs

    I bunn og grunn kan man si det. Du kan likevel ikke si deg uenig, beklager (giggle).. I en krig vil begge parter bli påført tap (som jeg sa, jeg sa ikke noe mer). Uten tap kan det ikke kalles krig. Det at dette kan dekkes i ettertid er noe annet. Det er bonusen man får etter å ha vunnet krigen...
  10. The finix

    Faktabørs

    Det er ikke fakta missS. For om det skal defineres som en krig så må begge parter være i stand til å yte motstand; enten ved angrep eller ved forsvar. Dette medfører at begge parter må lide tap av materielle ødeleggelser eller tropper. Vi kan dermed konkludere med: "Fakta er at krig alltid...
  11. The finix

    En liten regelpåminnelse

    gertpe: Sant, men da må du da ha kjennskap til den enkelte dette gjelder, som du sier. Dette er ikke alltid tilfellet her, da ville nok ikke dette vært tatt opp. Likevel, du har et godt poeng :) Når det gjelder deg er du er noe opp i åra og du kjenner de fleste på forum (noenlunde). Det gjør at...
  12. The finix

    En liten regelpåminnelse

    Når dere diskuterer denne saken om regelbrudd, så er det også viktig å se hvilken grad av overtredelse det er polarbear tar opp. Det er enkelte overtredelser som man ikke henger seg opp i, om dette er bra eller ikke kan diskuteres. Off forum er ganske løssluppent fra før, men nå er det flere...
  13. The finix

    Faktabørs

    Fakta er at Vegard (polarbear) kom med "En liten regelpåminnelse" på forum i dag! Kanskje på tide å ta det innover seg (nod)
  14. The finix

    Funny mails!

    Ja, må bare beklage den der (giggle).. Det var ikke så lett å se at det der var en ugle (ikke før du selv påpekte det)!
  15. The finix

    Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

    Gertpe har nok rett (nod) Jeg mente nå Sannhetsserum kom med det som var sant og er vel egentlig ikke mulig å avkrefte sannheter :Neutral:
  16. The finix

    Faktabørs

    De har sikkert en pappa som betaler de også.
  17. The finix

    Ryktebørs

    Avhenger av hvordan du definerer en legende og hvilken krav du setter for å være legendarisk :)
  18. The finix

    Ryktebørs

    Dette er bare taktisk reklamasjon fra TH sin side (giggle) Dette ryktet har jeg vanskelig med å tro (nod)
  19. The finix

    Faktabørs

    Slutter eller merger? :forvirra:
  20. The finix

    Topp 20 spillere

    Da er det en prestasjon for de som ikke havner der hver verden (happy)
Topp