Søkeresultater

  1. Slumpi

    Godkjent Forsvarsoversikt

    Vi har nå fått dette scriptet godkjent på .net
  2. Slumpi

    Ryktetråden

    Til å være en ny verden må jeg si det var voldsomt med aktivitet her... Hvor er det forumet som en gang var? o_O
  3. Slumpi

    Besvart Er det noen igjen her fra starten av TW?

    Starta sommeren 2008, men slutta for et halvt år siden (party)
  4. Slumpi

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6436
  5. Slumpi

    Topp 25 - Spillere

    I stedet for å klage å hakke på de som prøver å lage en liste, kan dere kanskje lage en selv? :) H8ers gonna h8.
  6. Slumpi

    Faktabørsen

  7. Slumpi

    Diskusjon Sårt tema til diskusjon

    Gode poenger! Er ingen hemmelighet at TW-samfunnet synker raskere enn Titanic. Hvis det ikke blir gjort noe drastisk snart vil den norske serveren etterhvert bli nedprioritert og stengt. Reklame er grunnen til at store deler av den eldre garden her inne er her, og det er det som funker...
  8. Slumpi

    Ryktebørsen

    Oddsen her er 30 mot 361. Selvfølgelig taper jeg. Men grunnen er ikke ene og alene at jeg er for dårlig. Jeg starter min førstegangstjeneste om ikke lenge, og vil da ha så og si null tid til spill. En unnskyldning for å ikke spille? Ja, men en veldig god en.
  9. Slumpi

    Ryktebørsen

    Du snakker om at jeg har min egen måte å tolke ting på? Du har jammen din måte du også ser jeg. Jeg har aldri sagt at jeg er god. Jeg sier tvert imot det motsatte.
  10. Slumpi

    Ryktebørsen

    For enkelt å si at dere er dårlige til å angripe? Enten det, eller så er vi for gode til å forsvare. Er ikke mange fasitsvar her. Jeg er sikker på at kontoen vår kommer til å gå i minus veldig snart. Det fordi vi ikke har tid til å forsvare kontoen på samme måte som vi har gjort siste tiden...
  11. Slumpi

    Ryktebørsen

    Sikker?
  12. Slumpi

    Tilbakemeldingstråd InnoGames TV - episoder

    TW helt borte nå...
  13. Slumpi

    Ryktebørsen

    Ryktes at jeg ser på meg selv som uovervinnelig. Det er ikke riktig :) Jeg er fult klar over at jeg ikke kan vinne dette. Ikke alene. At jeg har klart å gått i pluss så langt sier mye mer om dere i ODA enn om oss på Decrepitus. Nå har det landet 6K nukes i løpet av 1,5 uke (?). Og kontoen vår...
  14. Slumpi

    Spørsmålsrunde

    Mange nok. :) Hvor er MAB?
  15. Slumpi

    Ryktebørsen

    Hvis dere sikter til de som opprettet Power, altså Dora the Explorer så er den kontoen borte allerede. Ingen av de som spiller nå var med på opprettelsen av stammen.
  16. Slumpi

    Besvart TW HACK PÅ v22

    Alt har en naturlig forklaring. I dette tilfellet er det sannsynligvis Aliens.
  17. Slumpi

    Ryktebørsen

    Ingen som nekter deg å synes det :) Jeg spiller TW fordi det er morsomt.
  18. Slumpi

    Ryktebørsen

    Nå drar vi alle under samme kam igjen. Hva er greia?
  19. Slumpi

    Ryktebørsen

    Hvis kammen er stor nok, så kan vi vell putte inn alle i ODA i samme slengen vell? ;)
  20. Slumpi

    Ryktebørsen

    Å dra alle under samme kam blir ikke helt riktig.
Topp