Søkeresultater

  1. topp 5 stammer

    1. WILD Vinner nok denne runden om det ikke skjer noe spesielt 2. 2g Nest beste stammen, men lite å gjøre med førsteplassen. 3. CtV Bye, Bye! Denne stammen går snart i dass :D 4. GGWP-C Gjeng med svensker og andre! Får heller ikke gjort noe med Førsteplassen, men de gjør nok det de kan...
  2. Topp 20 spillere

    1. Magna Carta. (WILD) De gutta her er rett og slett suverene! Ingenting kan stoppe de og de kommer til å ta førsteplassen! Adler som bare det og holder 2.plassen langt bak :D Stikker nok av med godt over 50% av CTV byene 2. De Tre Musketerer (WILD) Sitter her selv, men vil skryte av mine...
  3. Spørsmålsrunden

    Tenkte å få i gang forumet litt :D Hvem adler flest byer i dag (05.05.14)?
  4. HP 12 awards

    Mest respekterte spiller 1 2 Favoritt spiller 1 2 Ukens beste PnP / forumposter 1 2 Mest "hatet" spiller 1 2 Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20 1 2 Mest respekterte stammen krigsmessig 1 2 Minst respekterte stammen...
  5. Rate spilleren over

    her skal du rate spilleren over deg. Poeng: Kommentar (?/10) Plassering: Kommentar (?/10) OD: Kommentar (?/10) Stamme: Kommentar (?/10) Rykte: Kommentar (?/10) Totalt: (?/50) (De Tre Musketerer)
  6. Videresendt, Inno et forslag rundt dagens medaljer

    Hei jeg har to forslag i dag :) en har jeg tenkt ganske lenge på og den andre kom litt akkurat nå mens jeg satt å skrev. Forslag 1: Noe som har irritert meg en del, er når du har dagens medalje. Du vet ikke hvor langt bak nærmeste du er. du vet ikke om du har likt med noen. jeg tenkte at...
  7. ingen annonsering av vinnere av hp7 enda!

    skal vinnerne av HP7 noen gang bli annonsert? :hmm: for det har virkelig tatt sin tid må jeg si :mad: får håpe at det kommer snart hvis ikke blir det krig :warrior:
  8. Morsomme meldinger

    Her kan dere legge inn morsome meldinger dere har fått fra andre spillere. kanskje av en du har farmet som ble sikkelig sur eller kanskje av en som trodde han var best. håper ihvertfall noen har noe morsomt å dele :)
  9. Topp 20 Stammer

    1 - MO Så vidt jeg har skjønt er dette en premade. de er stammen med høyest snitt per spiller av de som er på topp 20. De har 5 spiller på topp 20 og er nok en stamme å regne med i fremtiden 2 - Dope Dette er også en premade, som er satt i gang av stian (tyren) den ligger da på adnre plass...
  10. Spørsmålsrunde

    okey bare en kjapp forklaring. Det som er meningen er at jeg stiller nå et spørsmål. Den neste som kommenterer må svare på spørsmålet og stille et nytt spørsmål og sånn fortsetter det :P Hvilken stamme ligger på toppen om 4 uker? :hmm:
  11. Topp 20 spillere

    denne kan man også få opp nå :) 1. - come to daddy - MO Leder da v15 hitill og fått en liten luke fra 2 plassen. lurer på hvem som sitter her, men går rykter om at det er en svenske, men vet ikke om det er flere? ligger i nærheten av meg og har gode farme muligheter. 2 - Punchinello - MO...
  12. Rate spilleren over

    Tenker det er greit å få i gang denne tråden :) Dere kan bruke denne som mal: Poeng: Kommentar (?/10) Plassering: Kommentar (?/10) Farming: Kommentar (?/10) OD Kommentar (?/10) Stamme: Kommentar (?/10) Rykte: Kommentar (?/10) Totalt: (?/60) Dette er bare et forslag :) man kan...
  13. Videresendt, Inno noe man kan ha i en mulig oppdatering

    "I løpet av den siste timen utførte "spillerens navn" en handling mot samme mål. Følgende handlinger mellom spiller og kontovakt er ikke tillatt før 24 timer etter endt kontovakt: Gjensidig angrep, støtte, ressurs leveringer og alle andre handlinger mot samme målkonto." Jeg får denne opp...
Topp