Søkeresultater

  1. Sir Crazy

    V20 - Spørsmålsrunde

    selv når verden raser sammen sitter chaos og sniper tog og holder sine byer, aldri med andre ord Har noen savnet meg ? :(
  2. Sir Crazy

    V20 - Ryktebørsen

    Det ryktes og det ryktes... :-)
  3. Sir Crazy

    Topp 20 spillere

    kenn93x: Derp, ser tydelig at jeg har blandet litt ORLY? og 20 inn i bildet her. Det beklager jeg, anklagene mtp "backstabbing" er helt feil. Hva mener du med ORLY? backstabber. Vist du mente det med polarbear var det aldri en PA. Vell i senere tid fant jeg ut at You Lost The Game, vår leder...
  4. Sir Crazy

    V13's Videodagbok

    ahhh.. minner <3
  5. Sir Crazy

    TW-Champion runde 4!

    1. Torquemada vs FylleSamen 2. Bohic vs Hakkespetten
  6. Sir Crazy

    Topp 10 stammer

    pff, mente ikke han at all, men forventer mye av den personen som er egnet til det ja. Er alltid tw-freaks som ikke har noe og gjøre og kjeder seg :)
  7. Sir Crazy

    Topp 10 stammer

    maybe en update på Polarbear sin fine liste ? :P
  8. Sir Crazy

    Spørsmålsrunde

    mild, kaffe er bare for trøttinger :/ er myth er myte som ikke kan løses ?
  9. Sir Crazy

    Topp 10 stammer

    tjaaa :)
  10. Sir Crazy

    Topp 10 stammer

    ny update snart ? (a)
  11. Sir Crazy

    Faktabørs

    resern spiller på the attack king atm.. spilte før på cod-wow og først resern. there u go
  12. Sir Crazy

    Forslag til kandidatar.

    et om sir crazy hadde også vært interessant
  13. Sir Crazy

    Faktabørs

    fakta er att resern er ny her på tw, han første verden ! det skjer mye svik, regel nummer 1. vær alltid klar på en kabom. velkommen :)
  14. Sir Crazy

    Faktabørs

    sier bare HOLYMOTHER, forfatter next ? all credz til deg raaaaaaator for å skrevet alt det dærre bare for å forklare fortvilte -TH- (noobs)(angel)
  15. Sir Crazy

    Ryktebørs

    altså dette blir jo mer og mer mobbetråd for nordguttan og jentan ! ryktes at det er meldt SOL I NORDLAND i morra. woho
  16. Sir Crazy

    Spørsmålsrunde

    Ri0t ( den.15) Hvor ofte syns du det burde være oppdatering på top 10 stammer ?
  17. Sir Crazy

    Ryktebørs

    fint vær ?! sist gang jeg så sola her i nord var.. kan ikke huske det engang ! bare tåke og dritt regn, SOMMER <3
  18. Sir Crazy

    Ryktebørs

    ryktes at det er alt for lite aktivitet i sommeren, tro hva det kommer av :(
  19. Sir Crazy

    Spørsmålsrunde

    har holdt at hemmelig egentlig. kan si at jeg spiller i stammen ORLY? mere sier jeg ikke :P
  20. Sir Crazy

    Spørsmålsrunde

    Jeg koser meg på rimmen og får vokse fritt ;) beware
Topp