Søkeresultater

  1. Ryktebørsen

    Ryktes en herlig hp verden, med digge instillinger
  2. Spørsmålsrunde

    Noen gode startup folk som skal starte V23?
  3. Faktabørsen

    Fakta er at V23 starter om 6 dager :D
  4. Ryktebørsen

    Ryktes at V23 vil bli bra
  5. V20 diskusjoner

    Jeg begynner å gå lei alle diskusjonene som fyller fakta og ryktesbørsen derfor kan dere plz flytte diskusjonene hit ellerno?
  6. Lol eller andre spill

    Noen som spiller andre spill annent enn lol. Selfølgelig gjør dere det, Men lurer på hvilke :) Leter helst etter folk som spiller det verdenskjente spillet og lol, leter også en duo partner som kan hjelpe Meg til diamond (er plat 3)
  7. PP - Tysk server.

    Hei! Ja, da sliter jeg litt. Har nemlig 4430 pp på die-staeme som jeg gjerne vil ha over på .no Er det noen som trenger pp der og er interesert i å bytte? :) -Takk
  8. Hall Of Fame .no

    Da vil jeg lage en Hall Of Fame for hele .no :) Poeng 1. Vigdis - 58 mio -http://no.twstats.com/no4/index.php?page=player&id=474139 2. GeirS78 - 50 mio -http://no.twstats.com/no4/index.php?page=player&id=455716 3. Birken - 36 mio...
  9. Besvart Ang v1.

    Ja halo der TW team. Jeg har snakket med noen veteraner fra v1, som nå har sluttet. De var fra RNG. -Nr.1 spør jeg bare er det sant at DU Dakapo hjalp WIC fordi du hadde en samboer der - Kathoga. Altså hvorfor blir dette gjort ? -Nr.2 her er forklaringen på hva du har gjort. I WIC...
  10. TWM

    Til alle dere som har vært med på twm - Tribalwars masters vil jeg bare si det var en utrolig opplevelse. Stammen min synker nå fordi alle våre allierte bestemte seg for å backstabbe oss. Ipad 3 er den eneste vi har å støtte oss på, og de sender oss desverre ikke støtte. Vaar leenge i håp om...
  11. SKYPE - Virus

    Ja, nå har jeg fått virus av en annen på skype. Det sendes rundt til alle kontaktene mine hvert 40 minutt. [13:21:21] John: hei er dette din nye profil bilde? [url]http://goo.gl/UPhHf?img=smauset Det er det som blir sendt. Vil baree at alle som har skype ikke klikker på dette.
  12. Finnes allerede Runder

    Ja, vi har vel alle fått vite at det ikke blir noe speed på .no Jeg tipper vel det var pga. da ville flere tjene pp på det og mindre cash til inno. Men men, derfor har jeg kommet med et nytt forslag Lei en runde. Lei en runde - hva vil det si ? Jo, at man betaler en viss sum premium poeng...
  13. Besvart Negative Ryktepoeng...

    Tråd dato/tid kommentar Telle til 10.000 23.08.12 20:28 D Hva slaks unødvendig ryktepoeng er dette? Skal jeg liksom sette rykte poeng for vher gang en av dere skriver f.eks 3159 når man skal telle tilk tusen :forvirra:
  14. Delt internett

    Skjønner ikke helt greia med det delte internettkoblingen. Om man f.eks går på skole og bruker skole nett, og adre TW spiller brukere det blir det bare heelt håpløst. Om man har søsken, foreldre som evt. spiller det, blir det også heelt håpløst. Hadde vært veldig hyggelig om inno/dakapo...
  15. Amanda prisene

    Noen andre enn meg som sitter slengt foran tv`en og ser på prisene? :)
  16. PB

    Jeg tenger en som har mye erfaring med og lage et pb - evt et sånt bilde som forandrer på seg. - Tema kan dere velge selv - Og ja, det er en premie på premium poeng, spørs hvor bra det er ;) -John :jsmiley:
Topp