Søkeresultater

  1. Diskusjon Sårt tema til diskusjon

    Jeg personlig tror den eneste måten å redde spillet på er den måten Inno ikke er intressert i. Gå tilbake til tiden PP kun var for fa, konto admin osv. Fjern flagg og alt det andre tullet. Og så må man har ganske ramme settings for å forhindre at nybegynnere ikke blir enkel føde for farming...
  2. Selvoppdaterende kart for v29!

    :rolleyes: Good Work!!
  3. Topp 10 stammer

    Alltid morsomt når folk tar seg tid til å skrive disse. Nå kjenner ikke jeg igjen noen spillere siden det er en stund siden sist, men synes aktiviteten her har tatt seg opp litt igjen! Ufint å anklage noen for noe de ikke er The Real Don :( :D
  4. Topp 10 stammer

    Har tatt det med en klype salt, men uansett morsom og intressant lesning. Fant ikke så mange skrive feil heller :) Godt Jobbet!!
  5. Selvoppdaterende kart for v29!

    Ser jo riktig så bra ut dette :)
  6. Topp 10 spillere

    Forøvrig flott liste :eek: Nicehunter :rolleyes:
  7. Topp 10 spillere

    Her klager vi ikke :) Vi må bare jobbe anda litt hardere med å ta de sånn etterhvert, men dette er jo en del av spillet. Litt sånn når man spiller online så kjøper folk mitraliøse mens resten har sprettert :D
  8. Topp 10 spillere

    Ja hvorfor bruke tid på å bygge ress felta når man like greit kan dra visan og kjøpe ress :), kanskje fordi det er en del av spillet?
  9. Faktabørsen

    Hvis man tror flertallet av arbeidsstyrken i norge jobber dagtid og sover fra 12-08 så tar man feil, håper jeg :) Uansett skulle det vært morsomt å se hvordan enkelte klarte seg uten premium ressurs systemet, rimelig dårlig ville jeg tro. Men sikkert derfor de spillerne med forbruk av premium...
  10. Faktabørsen

    Man burde uansett ikke ha stammer på under 20 medlemmer pga aktiviteten. Nattbonusen er også latterlig, og tilpasset de som jobber og går på skole på formiddagen. Jeg jobber skift og trives da natt som dag og efta :)
  11. Faktabørsen

    Slå seg sammen kan de vel uansett med å skape flere stammer ;) Forøvrig lenge siden sist nicehunter :)
  12. Faktabørsen

    80 medlemmer er kanskje litt drøyt, men det er en grense for aktivitet i stammene- Men 15 medlemmer forsvinner en del av aktiviteten i stammene og spillere blir spredt for mye. Vanligvis styres en verden av 2-3 stammer. Og når man har 30-45 spillere som styrer og gjør som de vil så faller...
  13. Faktabørsen

    For små stammer og for få spillere. PP ødelegger også mye for spillet. Bruk av PP må balanseres bedre for å forhindre oppblåste byer slik som v29
  14. V21 - Faktabørsen

    Fakta er at det samles mer sleipe og usympatiske spillere i enkelte stammer enn andre!
  15. Rate spilleren over

    Skal vi prøve å ha ting litt onTopic eller? Tar gjerne en rating eller gir gjerne en rating--
  16. V21 - Faktabørsen

    Fakta er at folk dodger for mye, eller så mangler de rett å slett tropper :(
  17. V21 - Faktabørsen

    Fakte er at Still counting har multiaccountet uten å skjønne at det ikke er lov..
  18. Still counting / Generealløs.. What??

    Kan noen være vennlig å forklare denne mannen reglene. Han anklager oss for å ha fått teamet til å sjekke om han multiaccounter, og at det er vår skyld at han er utestengt.. Snakk om gluping.
  19. Hvordan jukse seg stor! :)

    Kan se sånn ut.
  20. V21 - Ryktebørsen

    Godt å ha deg tilbake :)
Topp