Søkeresultater

  1. Semifinale i TW-champ

    Kamikaze vs varianor08 Radisson vs Hønsebataljonen
  2. Omkamp 2 kvartfinale

    Destructere vs Kamikaze
  3. TW-Champion v21. 1/8-finale

    1 Carneolt vs TigerKiller 2 Donau vs ThoBre 3 hankVH vs TraTinV 4 erlend86 vs antivirus 5 DON slask vs Elimin@tor 6 Unholy Confessions vs Ignorance 7 Reisverket vs Nattevakten 8 Storebror vs wannabezz
  4. Tw Champion v18 Finale

    Krokanrull Vs Three are legend
  5. Finale i TW-champion

    qO.Op vs p0kemonZ - Simen og Skattum har gjort det best, selv om Håkon har gjort en strålende jobb også med netland på slep :)
  6. TW-champion diskusjontråd

    Svarer her jeg iom dette er vell et sted å kommentere dette. Jeg kjenner Håkon ja, spilt med ham før. Jeg har også spilt med Kvæna, altså qO.Op og Jostein på xeroxy før. Så hva mente du med det egentlig?
  7. Semifinale i TW-champion

    Number Six vs qO.Op xeroxy vs p0kemonZ
  8. Kvartfinale i TW-champion

    norseman vs xeroxy Andrek vs p0kemonZ Showtime vs qO.Op Simon Helberg vs Number Six
  9. 16-delsfinale i TW-champion

    Salomon vs p0kemonZ norseman vs wrjw69 Number Six vs XOCOX gullungen95 vs Port Royal VII Unvts vs xeroxy Andrek vs peace 4ever qO.Op vs Trevor Philips Kaptein Sabeltann vs Showtime
  10. Snakk om og ødelegge v11 Dakapo

    Synes dere bare skal få fjernet moralen, er på tide med endgame i v11. Ellers kommer den aldri, ellerisåfall alt for sent.
  11. TW-Champion v11 - Diskusjonstråd

    Fortell !!
  12. TW-Champion v11 - Diskusjonstråd

    Går heftige rykter rundt på skype om cleo og chaos sine påfunn i helgen som var o.o
  13. TW-Champion v11 - FINALE! - Omkamp

    Chaosisalex vs Cleo
  14. TW-Champion v11 - FINALE!!

    Chaosisalex vs cleo - Utrolig jevn kamp, men etter min mening så er dette v11 tw champion og Håkon har gjort det best! Sen start og har preget v11 like så mye som cleo, hvis ikke mer.
  15. Hvem har skuffet eller ikke skuffet

    ekans har skuffet litt, etter pangstart og mye penger flydd ut av vinduet, så har han blitt innaktiv og blitt kastet ned på rang, men ser ut til å være aktiv nå tho og kan hente seg godt inn igjen. mye å adle:)
  16. Vg12, 05.11.12 - "Varanior08 - Den defensive?"

    dreamteam den kontoen der o.o
  17. TW-Champion v11 - Diskusjonstråd

    hehe ser den.. Men etter deg jeg forstår er du en av de mer profilerte spillerne her på .no og vel, du kjenner vel til noen av semifinalistene, hvis ikke alle? og på grunnlag av det hadde det vært gøy å se deg stemme^^
  18. Chaosisalex - en mann av få ord eller?

    Veldig flott intervju, får frem mange synspunkter og var en glede å lese det :-)
  19. TW-Champion v11 - Diskusjonstråd

    Har også et spørsmål, hvordan har det seg slik at Redswan aldri stemmer? :D
  20. TW-Champion v11 - Diskusjonstråd

    Hvem leder egentlig? Er sikkert noen siste stemmer på slutten
Topp