Søkeresultater

  1. PP-pakten

    Vi har en konto eller 2 på .net, til dem som ønsker å joine oss der.... Norsk stamme i samme stil som Yakuzi (v3), med samme leder ;) Ingen som er interessert i en pp-fri verden, med litt mer utfordringer og motstand?
  2. Cosmos Være med deg!

    Dere som trenger en ordentlig utfordring, og som er tøff nok, får bare gi Jin en lyd ;) Sålangt har vi et par kontoer som står ledig, slik at dere slipper det værste i oppstarten ;)
  3. Topp 25 spillere

    Fortsatt er det bare rent vås du kommer med..... Det foreligger INGEN håndfaste bevis på at dette har blitt oversendt WySoSe, utifra posten din. At du selv sitter med screenshot av dette, tyder vel mer på at det er du som har overlevert infoen ;)
  4. Topp 25 spillere

    Pr dags dato har jeg ikke kunnet stole på deg, annet enn i v2 :p Og det begynner å bli noen timer siden ;) Som sagt, legg frem de konkrete opplysningene som virkelig viser hva han har levert fra seg, så kan du komme tilbake da ;) Frem til fakta ligger på bordet, er han uskyldig i mine øyne...
  5. Topp 25 spillere

    Utifra den infoen som kommer her, så er det bare rene beskyldninger mot Fini, som aldri har blitt backet opp. Legg de rene fakta på bordet først da, Are! Han innrømmer at det har vært snakket om v17, selv om det var fienden han snakket med. Det bør vel kanskje være relevant info, før man kaller...
  6. Tw Champion Runde 3

    1. Ruby0444 vs hansemann 2. hophoolio vs Torquemada 3. clayzer vs brann2006 4 .Redswan vs jeeeeeeright 5. mumle gåsegg vs kvænangen 6. windsy vs Contra 7. grimlock vs gunnar gås 8. bacardi razz vs kenn93x 9. jato link(mr game and watch) vs Beagle eagle(Jørn) 10. lowenan vs...
  7. TW Champion Runde 1 (Tw.no beste spiller)

    1 Vigdis VS Torquemada 2 redcsa VS Solaas 3 Ruab VS Vifle 4 haakonk VS Slumpi 5 Happolati VS RDI-rsr 6 kai gunnar berg VS Gunnar gås 7 (dg44)Valkyrie VS Redswan 8 McRogn VS Billy Yard 9 hoan92 VS Grimlock 10 Scarborough Rebirth VS Beagle Eagle 11 Troll-O VS Magic Dude 12...
  8. Nok en supertabbe av innogames!

    På hva dere i teamet tenker om dette, og hva dere evt kan prøve å gjøre for at ikke enkelte skal kunne få slike enorme fordeler i fremtiden f.eks?
  9. Nok en supertabbe av innogames!

    Selv om jeg har benyttet meg av eventets pp-horing, så er jeg STERKT motstander av dette. Det gir ikke den samme spillegleden, ikke samme strategiske utfoldelsen og ikke samme samhold lengre. På tide å ta det opp med Inno, og få det avsluttet umiddelbart? For det er MANGE kontoer som kommer til...
  10. Ryktebørsen

    Kan bekreftes ;)
  11. Ryktebørsen

    Ryktes at det ikke er sant :P
  12. Ryktebørsen

    Du skal ikke tro på alt du hører, så det ryktes at ditt rykte ikke stemmer ;)
  13. Ryktebørsen

    Rykte avkreftes ;)
  14. v13 - TW Champion - Finale

    Michele Zagaria vs The Huntsman
  15. Dagens hendelser på verden 13

    Blomst har tydelivis ristet av seg "sjokket" og muligheten til en fortsatt IAP, siden dem allerede er i gang med å angripe igjen. ALT er nå tilbake til normalen!
  16. v13 - TW Champion - Semifinale

    Michele Zagaria vs Martyrio The Huntsman vs Gone
  17. v13 - TW Champion - Kvartfinale

    Gone vs Pinkiepai Donnes vs Michele Zagaria Martyrio vs Krewella NyStjerne vs The Huntsman - Tør ikke stemme, pga IRL :P
  18. v13 - TW Champion - 1/16-dels finale

    NyStjerne vs Munchlaxxxx Oxcyder vs Gone yolosvaagen vs ScareCrow Michele Zagaria vs Moonshie The Huntsman vs Granpa Pinkiepai vs Dreamteam Bompibamse vs Martyrio Donnes vs Fenrir
  19. v13 - TW Champion - 32-dels finale

    BompiBamse vs Implicated RUAB vs Oxcyder madrid vs Michele Zagaria Parkwood vs Munchlaxxxx Dreamteam vs Ahito Armagedd0n vs The Huntsman Moonshie vs Thanatos Donnes vs Procrastinatory Bræpp Imhotep vs Fenrir Gone vs king of the rim ScareCrow vs Cptnawzum Martyrio vs Bjeffnils...
  20. v13 - TW Champion - FiddleStix vs Granpa

    Fiddlestix vs Granpa
Topp