Søkeresultater

  1. Castell0

    Topp 15 Spillere

    Er vel på tide med noen lister her også. Tar topp 15 estede for topp 25, så får folk som ikke er på topp 15 gjøre en ekstra innsats for å bli skrevet om :D Listen er laget ut ifra klokken 22:15. 1 Ez win 4.999 Øverst kroner tre svette gutter ifølge dem selv. Alle tre spiller i samme...
  2. Castell0

    Creo Oppsummerer Verden 22

    Ja da er det vel omsider på tide å oppsummere verden 22. Dette har uten tvil vært en veldig spennende og gøy verden for min del, som jeg kommer til å huske godt. Synes verden 22 har bevisst at alt er mulig innen TW siden det er KoD som står igjen som vinnere og ikke PMS. Dette har ikke vært en...
  3. Castell0

    Rate Spilleren Over

    Må vel ha med oss denne også. Poeng: Kommentar (?/10) Plassering: Kommentar (?/10) Farming: Kommentar (?/10) Stamme: Kommentar (?/10) Rykte: Kommentar (?/10) Totalt: (?/50) Begynn å rate Creo
  4. Castell0

    BAM! er ustoppelig stamme

    Synes det er på tide å introdusere resten av verden for den ustoppelige stammen BAM!. BAM! ble hovedsakelig dannet så stammer som Utopia og Dspawn ikke skal vinne uten skikkelig kamp, det svarer vel på hvorfor vi ikke vil ha noe diplomati med toppstammene(Martin sin ide, ikke klag på meg) Alle...
  5. Castell0

    Prisutdelinger v18

    Dere kjenner opplegget, så da er det bare å slå dere løs :) Mest respekterte spiller 1 2 Favoritt spiller 1 2 Ukens beste PnP / forumposter 1 2 Mest "hatet" spiller 1 2 Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25 1 2 Mest respekterte stammen krigsmessig 1...
  6. Castell0

    Tidsberegningscript

    Navn: Tidsberegningscript Dato: 07.11.13 Link: http://forum.tribalwars.co.uk/showthread.php?22798-Approved-Snipe-Calculator-(attack-support-planner) Forklaring: Gjør det enkelt å finne sendetider for troppene fra dine byer i sortert rekkefølge etter sendetid. Brukes fra Kombinert oversikten...
  7. Castell0

    Besvart Siste utfordringen

    Hvem vant egentlig den siste runden av Utfordringene? Og når kommer eventuelt premien? Det skulle gi 10% farmekapasitet til vinnerlaget, og det gjaldt å bekjempe flest enheter i løpet av 24 timer. De andre utfordringene mottok jeg rapport på hvem som vant etter hver endte periode (ca 2 timer...
Topp