Søkeresultater

  1. Aurora borealis

    Faktabørsen

    Ingen,absolutt ingen ??? :(:rolleyes: Vel,vi utnytter styrkene til den enkelte spiller i stammen,mot våre motspillere ;)
  2. Aurora borealis

    Spørsmålsrunde

    Instillingene er ikke viktigere enn samarbeidet,så de bryr jeg meg ikke om ;) Hvem modererer V31,da ? Kjekt med oversikt/info....
  3. Aurora borealis

    eventet

    Vel,enten skryter noen avskrekkelig for å lure deg,eller så jukser de,så du kan velge om du vil sende inn ticket eller ei :) Har sikkert ingen hensikt,for intet er særlig funksjonellt,da :P Men dette er grensen for hvor mange av hvert slag man kan ha : Du kan aldri ha mer enn maksimalt 5 av...
  4. Aurora borealis

    Stenging av V28

    Vel,det er fredeligere uten hatretorikken som gjorde seg gjeldende før ;) Men nå vil de norske serverne snart dø ut,pga ikke tilstedeværende CMs på TW og TW2 sine Norske servere,er like greit det,egentlig,så kan man spille på .net,der ting er mer funksjonelle :)
  5. Aurora borealis

    Stenging av V28

    Blir frista,ja,for .no har utspillt sin rolle,og vel så det,desverre
  6. Aurora borealis

    PP forskjellsbehandling

    Jøss,dette er jo helt vanvittig,enda mer for TW å skammes over :P Android-prisene :
  7. Aurora borealis

    Stenging av V28

    Og vi venter på en uttalelse fra Strat,og fremdeles er siste adling på v/28 5.mars.... Spes siden V28 fremdeles står i fredsmodus :P Beklager,men jeg synes at spillerne på Tribalwars behandles direkte hånlig.. Fysj og fysj....
  8. Aurora borealis

    PP forskjellsbehandling

    Kan du legge ut bilder m/denne prisvariasjonen ? Synes det høres underlig ut
  9. Aurora borealis

    Stenging av V28

    Vel,dette vil gjøre at mange med meg forlater tribalwars sine spill på den norske serverne. Og det har ikke vert gjort noen adlinger på V28 etter 5.mars,pga fredsmodusen. Synes det er trist at TW skulle ende opp på denne måten
  10. Aurora borealis

    Stenging av V28

    Jo,V28 hadde innfridd vinnerktiteriene på alle hold,dere satte v28 i fredsmodus etter det,så etter lang tid uten å stenge V28 helt,gikk en spiller grå,og så kommer dere nå å påstår at V28 ikke har innfridd vinnerktiteriene er direkte smålig
  11. Aurora borealis

    Besvart Hmm,ny CM mm....

    Dacapo har ikke tid lizzm,Strat blir ny CM,ingen stillinger utlyst,men Dacapo og Strat er CM-er på Grepolis. Inger presentasjon fra ny CM etter to døgn,hvorfor ??? Hele INNO stinker
  12. Aurora borealis

    En siste hilsen på v18

    Gratulerer med seieren (rofl) Utholdenhet lønner seg,selv om dere måtte ha ekstra tålmodighet,dere som var aktive da (wasntme) De inaktive får hvile på de aktives prestasjoner (nerd) Var utrolig gøy å leke katt og mus med dere fra august 2015 til verdenen ble avslutta (som solospiller (nod) :)
  13. Aurora borealis

    Faktabørsen

    Guriland,har den det ?? Får ta en tlf å sjekke det ut,da
  14. Aurora borealis

    Faktabørsen

    Næsj,ikke meg :rolleyes:
  15. Aurora borealis

    Faktabørsen

    (wasntme) Ehh,ka du meine ?
  16. Aurora borealis

    Besvart Er det noen igjen her fra starten av TW?

    Det meste er mulig om du har tid :) Oki,da har jeg ikke spillt med/mot deg tidligere,sikkert derfor jeg ikke vet noe om deg :P
  17. Aurora borealis

    Besvart Er det noen igjen her fra starten av TW?

    Næsj,egentlig ikke ... Men er vel slutta,holder kun accen "akitv" med pålogg innimellom,så fienden får adle seg ferdige ,sånn at de kan føle seg store (giggle) BTW,så vet jeg ikke hvem du er :hmm:
  18. Aurora borealis

    Besvart Er det noen igjen her fra starten av TW?

    Joa,men det er avslutning nå hvert øyeblikk :) (party)
  19. Aurora borealis

    Faktabørsen

    :eek: Hæ ?? Har kun endra bynavn og noe stæsj på profilen :) Ikke noe annet,kos dåkker :)
  20. Aurora borealis

    Faktabørsen

    Du kan vel ikke bestemme hvem jeg skal omgås,vel ? Og jeg har aldri gjemt meg bak andres meninger heller. De som kjenner meg vet det. Egentlig leit at du i det hele tatt velger å skrive noe slikt,for å si det sånn . God påske til deg også :)
Topp