Søkeresultater

  1. deadmau5

    Topp 20 spillere

    hvor er det man får ressursene når det ikke er farming? ressfelt. er disse sårbare? ja, vi har katapulter nemlig er det slik at folk kan ønske å skade de de vet er gode? ja er det derfor logisk å velge et fakenick? ja
  2. deadmau5

    Topp 20 spillere

    I frykt for at feigingene på rank 1 (jørn å sander) skal hevne seg for at jeg røpte sannheten så velger jeg og holde det temmelig hemmelig. er det noe rart da egentlig, når vi tenker på at det er ingen farming?
  3. deadmau5

    Topp 20 spillere

    søren hvor raskt sander å jørn vokser på rang 1! noen bør ta de ut før det er for sent...
  4. deadmau5

    Faktabørs

    ja, det stemmer det
  5. deadmau5

    Faktabørs

    fra min kilde :p og ja, jeg vet at det er 100% sant
  6. deadmau5

    Faktabørs

    fakta er at honur/sander spiller på Wrathful Rainbowfish !
  7. deadmau5

    Ressursfelt

    har det samme i alle byer nå :D fremgang!
  8. deadmau5

    Ressursfelt

    Ingen som har lyst å dele :/?
  9. deadmau5

    Topp 20 spillere

    Bare poenghorer på topp 20...
  10. deadmau5

    Ressursfelt

    Er jo viktig å ha gode ressursfelt på en slik verden! Hva er dine i :D? Mine er 17-16-15 16-18-17 16-16-16
  11. deadmau5

    Topp 20 spillere

    Ryktene sier at Svinet gikk fordi at han ikke orket å spille med Zippy som diktator i et skadeskutt SMACK.
  12. deadmau5

    Faktabørsen

    Nå er det slik at NUKE nettopp merget, da. Må få på plass strukturen og slik, gjøre oss klar, før vi begynner å angripe SMACK mer.
  13. deadmau5

    Farming

    Hvor mye har du farmet :D?
  14. deadmau5

    Ryktebørs

    Er du i NUKE? Selv om jeg forstår hvorfor andre gikk over, betyr ikke det at jeg skal søke over? Har du sett posisjonen til de som gikk over? De var jo naboer (og hadde lenge vært venner) med de som dannet Deceit. Dette stod i posten jeg leste, men du er jo ikke i NUKE du så hvordan kan du...
  15. deadmau5

    Ryktebørs

    Tja, hadde det vært en allianse så hadde jeg forstått. Leste du hva Estrow og Lord Even skrev på forum? Jeg forstår godt at de dro, og har ingenting mot det. Du kan spørre, men noe svar vil du ikke få :P
  16. deadmau5

    Ryktebørs

    Har Deceit sveket NUKE? Etter hva mine kilder sier så har disse en IAP, og begge har jobbet bra mot SMACK. Ser ikke hvordan Deceit har sveket NUKE. Jeg spiller i NUKE og har IRL venner i SMACK. Så jeg vet en del.
  17. deadmau5

    Ryktebørs

    Man sviker sin side om man bytter side. I tillegg så er jo SMACK sin intensjon kun å bruke NUKE som en buffer; en stamme de kan sette mot Deceit for selv å ta ned begge stammene.
  18. deadmau5

    Ryktebørs

    Ryktes at NUKE vil svike sin side, ved å starte sammarbeid med SMACK?
  19. deadmau5

    Besvart Nop1

    Har vi fått en Casual verden her på .no og? Slik som beskrevet her på den amerikanske serveren? I og med at vi nå har http://nop1.tribalwars.no.com/guest.php :gjeip:
  20. deadmau5

    Faktabørsen

    Deeet kalles sidding, og det er ulovlig. Når det er sagt så går det an å gjøre kommandoer mens andre er på kontoen igjennom API'en som er lagt inn, og det er tillatt.
Topp