Søkeresultater

  1. Dagens hendelser på verden 13

    Nå er jo denne tråden for å informere dere...
  2. Dagens hendelser på verden 13

    Angriper dere oss, angriper vi dere tilbake selvsagt. Men nå er det vel ikke tidenes sjakktrekk fra dere å gjøre det.
  3. Dagens hendelser på verden 13

    Vi ønsker å informere om at følgende rundskriv gikk rundt til vår stamme i dag. Deceit som stamme tar sterk avstand fra det som skjedde i dag. Vi ønsker å gi Blomst en mulighet til å omrokkere sine fronter, og som stamme bygge seg opp der de var, før krigingen fortsetter. Derfor har Deceit...
  4. Ryktebørs

    dementeras, gör vi inte :Neutral:
  5. Topp 20 spillere

    Blir så feil å kalle folk for et brukernavn på forumet, når de ikke er orginalen med det brukernavnet...
  6. Rate Spilleren Over

    Fenrir Poeng: 479.397 Rangering: 3 Beseirede motstandere: 1.529.310 (5.) Stamme: Deceit Poeng: Ganske bra der. 9/10 Posisjon: Nydelig safe posisjon, men med stort område for god utvidelse 10/10 Stamme: Rank 1 stamme. 9/10 Rykte: Pål og Kleppe er hyggelige folk, med godt rykte. 10/10 OD...
  7. Rate Spilleren Over

    eske Poeng: 2/10 - 1610 er bob bob, men hvordan du bygger byen din er veldig dårlig. Stamme: 6/10 - Rank 2, dårlig snitt og et par dårlige spillere virker det som. Men, jeg syntes det er litt vanskelig å si. Det er mulig for denne stammen å lykkes, helt klart. Så jeg lar det gå i deres...
  8. Ryktebørs

    Det kan vel strengt tatt bekreftes det...
  9. Ryktebørs

    Ryktes at jeg føler jeg har fått en varm velkomst til dette spillet... :hmm: Fryktelig hvor mange hyggelige hester og menn med øks som har besøkt min by. Litt synd at de alle tok kollektivt selvmord grunnet redsel når de så min hær...
Topp