Søkeresultater

  1. Olve

    Formel: optimalisert vrakplyndring

    Åååh er nostalgia å se deg poste på forumet igjen!
  2. Olve

    Forespørsel Varkplyndring script

    Et script vi bruker for å effektivisere Scavenging og spare tid. Dette er "hardcoda", altså det er førsatte troppemengder. Disse mengdene er sotte inn for 4 timer og 9 minutter (speed 1.8, w104). Om du vil endre mengde tropper du sender, så endrer du bare { type: 'spear', count: 450}, til...
  3. Olve

    ny HP

    Blir det en til norsk HP, eller er d hasta la vista?
  4. Olve

    Ryktebørsen

    Ååååh du er inne for en "rude awakening" når du kommer til internasjonale servere lille klumpen min :) Bobil er jammenta en meget rolig og snill spæller i forhold til F**nskapet som styrer stammene utti det middels store internasjonale havet :) Men må si meg enig i at han er... litt oppskrytt...
  5. Olve

    Ryktebørsen

    Glemt V18? :D
  6. Olve

    topp 10 spillere

    Sku bare pipe inn og si at Coller har besøkt .net før ja :) (hysj hysj, kanskje har han et eventyr der nu og?)
  7. Olve

    Faktabørsen

    Trur ikke det er mange som er deg underlegen vennen :)
  8. Olve

    Takk for så mange flotte år Tribalwars Norge <3 Glad æ fikk oppleve det, og til de som...

    Takk for så mange flotte år Tribalwars Norge <3 Glad æ fikk oppleve det, og til de som fortsetter håper jeg å se dere på .net! Happy fightin
  9. Olve

    Forslag til runde 21

    Det er d, men d e heilt umulig å få t noe anne enn din vanlige verden uttafor HP. inno bruker formelen som hoster opp mest peng, og laga ikke noe server som vara lengre. D å ha høy ratio på barbs betyr at verdenen vara lengre, og når du går mot slutn e d færre kontoa som betale for PK/KA osv, og...
  10. Olve

    Faktabørsen

    Ska sies æ ikke kan huske sist æ så en 3 siders krig. Om en stamme erklære på de 2 andre storstammene så rotter alltid de 2 andre stamman sæ sammen for å knuse den andre, og så gjøre ein 1v1 mot slutn :)
  11. Olve

    Forslag til runde 21

    Min favoritt HP var en med så latterlig mange barbs at nærmeste spiller var et halvt kontinent unna (føltes slik). HP er noe som skal være forskjellig fra vanlige verdener, ikke bare en vanlig verden med høyere fart. Her skal man teste ut den dummeste ideen man kan tenke seg, den vrien som...
  12. Olve

    Forslag til runde 21

    Tenker at en No-Haul verden med en 1:1 ratio på barbs som grunnmur ville vært en god ting for en norsk HP, slipper vi at 24/7 blir for OP, men samtidig er det en viss bonus for de som orker å legge ned den tiden uten at den blir for stor.
  13. Olve

    Korsn ville du se ut?

    Er bare innom en liten tur på d norske forumet og tenkte ta inn noe æ så på .net, dette er en GIF reaksjon til ting som skjer på verdenen! Et "dårlig" eksempel: Når æ ser aktiviteten på forumet...
  14. Olve

    Selvoppdaterende kart for verden 30

    Sticky?
  15. Olve

    Selvoppdaterende kart for V32

    Sticky?
  16. Olve

    Selvoppdaterende kart for V32

    Kartene er laget av Chickencatch og kan blir funnet her Stammerkart: Spillerkart
  17. Olve

    Accipio

    Kunne sikkert tatt meg tid til dette hvis vi får tak i spillere, husker ennu den dag i dag spillerne som tok seg tid og hjalp meg :)
  18. Olve

    R.I.P. Chester Bennington. 1976-2017 <3

    R.I.P. Chester Bennington. 1976-2017 <3
  19. Olve

    Faktabørsen

    Titter innom her i ny og ne, men sitter me en dude fra Australia på w94 og nyter TW-livet :)
  20. Olve

    Faktabørsen

    e sånn TW funke nu te dags, kudos til de som ike blir frista då :)
Topp