Søkeresultater

  1. killer4

    Dag 7: Quiz

    1. Ved å starte på nytt igjen 5 gonger 2. 2013 3. Minimum 135 kattapulter
  2. killer4

    Dag 5: Quiz

    1. 2010 2. V10 3. Versjon 6.0
  3. killer4

    Ryktebørsen

    Ryktes at det er flere en bare the legend som titter innom på v25 :)
  4. killer4

    Dag 2: Quiz

    1. 25 ulike språk 2. 2004 3. Den vart introdusert med versjonen 18216 8.13. Oppstart 8.12.12
  5. killer4

    Faktabørsen

    Fakta er at V18 er den verdenen med mest drittslenging, backstabbing og falske rykter på gjennom den norske serverens historie. Eg lurer meg på Rebell og Rotta. Koffor skal deke lage bråk ut av alt som er å lage bråk av? Deke kjem til å tape og det kan deke ikkje gjere noke med. Det er bare...
  6. killer4

    Julekalender

    Det er 428 kommune i Norge pr 1.Januar 2015
  7. killer4

    Julekalender

    V2 var den første verdenen som vart stengt og avslutta.
  8. killer4

    Julekalender

    Lika tunge
  9. killer4

    Julekalender

    3 nøtter til askepott
  10. killer4

    Julekalender

    Må sjå grevinnen og håvmesteren på lillejulafta før det blir jul :)
  11. killer4

    Julekalender

    1998
  12. killer4

    Julekalender

    pikachu
  13. killer4

    Julekalender

    Det blir 70
  14. killer4

    Topp 25 - Spillere

    Eirik har ikkje spelt på killer4 på lenge og vart kikka i sommar. Har spelt solo siste 3-4 månadane. Men ellers ein veldig god liste :) bra jobba.
  15. killer4

    Ryktebørsen

    Ryktes ny eiger på Bucky barnes
  16. killer4

    Faktabørsen

    Fakta at det er veldig stille på off froumet
  17. killer4

    TW Champion 2 - v18 | Diskusjonstråd

    Du snakker jo om fortiden, grunnen til at killer gjekk ned var fordi at me ikkje hadde fått noken forvarsel om at Allyen med OIM skulle bli brutt, og me hadde allt av deff i nord clusteret vårt der nice pusha på. Når deko pluttselig starta å angripe og sende tonnevis med adels så hadde me ikkje...
  18. killer4

    TW Champion 2 - v18 | Diskusjonstråd

    Trudde me stemte etter korleis ståa er IG per dags dato? Det at eg måtte ta ein pause pga skule og forbredning til EM burde ikkje ha noke å sei på dagens resultat. Eller er eg heilt på villspor no? Solan vs killer4 I og med at Killer4 nesten ble rimmet, så gir jeg denne til Solan.
  19. killer4

    V21 - Faktabørsen

    Fakta er at gutta på Don jon er ein gjeng med respektlause drittsekker som ikkje klarer å holde ordet sitt. Greit nok at det er eit krigsspill, men det får være grenser. Don Jon i går klokken 13:52 Da tenker jeg at du slepper adelen min igjennom og dersom jeg får den så sparer du bare til...
  20. killer4

    Rate Spilleren Over

    Er det ikkje på tide å rate ein ny spiller? noen som vil ta ansvar?
Topp