Søkeresultater

  1. Tiden på v13

    Heheh bare for og oppsumere litt innenfor tw :) Tiden innenfor v13 har vært ein artig verden da :) Vi startet med 3 stammer i starten som lå godt til: Nav SoF Smack WINc Nuke SoF besto jo av veteraner fra flere vernder Nav var jo en med både nye spiller og gammel spiller Smack...
  2. Zippys venner

    Jeg tror faktisk vi i smack står sterkere uten zippi enn med zippi :) For når zippi var der var det ett par spillere han likte ,resten satt han og klaget på hele tiden :) Godt at søppelete i smack er borte , men hvor lenge vil zippi overleve maks 4uker sier nå jeg :) Nå har vi ingen i smack som...
  3. Zippys venner

    Men Vetle husk på at pål er jo den beste på .no så han stor nok sterkt imot oss ja :( neida, jeg tror ingen kommer til og joine zippys venner, om det ikke er ein illojal spiller til da fra enn eller annenn stamme :) Før gravde du din grav, men glemte jorden, når har du gravd din grav med jorden...
  4. Faktabørsen

    må si du er observant her ja :O
  5. Ryktebørs

    jeg har egentlig aldri fått noe latter fra ett spill som tw :-)
  6. Ryktebørs

    hvor var humoren ? Du lo godt du av noe som ikke var humor i ? ja de kaller jeg tørr humor ;-)
  7. Spørsmålsrunde

    gone dårligest inne topp 20
  8. Spørsmålsrunde

    gone når kommer izanami på topp 20?
  9. Topp 20 spillere

    Regner med den kom fra deg Skurre?(nerd) Når du er såpass mye større, vil jeg ikke si det er noen stor bragd :) Han hadde 12 byer når det starta, og du 78 elns? Selv om moralen kanskje suger og du mister unødvendig mye tropper, vil jeg ikke si det gjør det noe vanskeligere.
  10. Topp 20 spillere

    Skjønner, hadde jeg også vært ass
  11. Topp 20 spillere

    WOW du er amazing, klarte du virkelig å adle en spiller som er 1/8 av deg selv? :O
  12. Gi til en god sak

    Share the love and pp <3
  13. Faktabørsen

    Mer poeng --> flere byer = mer tropper :)
  14. Faktabørsen

    Fakta er at Gertpe er nuka, og at det var morsomt (rofl)
  15. Topp 20 spillere

    10 Izanami SMACK 57.342 12 4779 Fakenick? oO Har ikke 99% av de på topp 20 lista fakenick? ;/
  16. Ryktebørs

    Så bra at det gleder deg :) Ryktes at jeg ønsker dere alle en God Jul, men ryktet kan desverre ikke bekreftes. (wasntme)
  17. Topp 20 spillere

    Vi har da snakka flere ganger sammen din dass -.-
  18. Ryktebørs

    Er vel ikke flere enn en type liste her på forumet, så det var vel ikke så vanskelig å forstå... Ryktes at jeg er trøtt :/
  19. Topp 20 spillere

    Er jeg helt ukjent for deg? :'(
  20. Selvoppdaterende kart v13

    Pfff, jeg er på 2 lister!!
Topp