Søkeresultater

  1. HolyMother

    Event

    Er det enda en ny event uten info? Feil sentralt denne gangen også kanskje?
  2. HolyMother

    Finale i TW-champ

    Da er det klart for finale i TW-champion Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen...
  3. HolyMother

    Semifinale i TW-champ

    Da er det klart for semifinale i TW-champion Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om...
  4. HolyMother

    Omkamp kvartfinale

    Omkamp i kvartfinale; Themis vs Skandyzz Runden avsluttes 21.mars kl 23.59 - Odd
  5. HolyMother

    Kvartfinale i TW-champ

    Da er det klart for kvartfinale i TW-champion Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om...
  6. HolyMother

    Runde 3 i TW-champion

    Da er det klart for 3.runde i TW-champion Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen ser...
  7. HolyMother

    2.runde i TW-champion

    Da er det klart for TW-champion for v24. Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen...
  8. HolyMother

    Omkamper runde 1

    Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen ser dette har skjedd - gi beskjed...
  9. HolyMother

    TW-champion diskusjonstråd

    Her skal alt av diskusjoner osv inn
  10. HolyMother

    1.runde i TW-champion v24

    Da er det klart for TW-champion for v24. Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen ser dette...
  11. HolyMother

    Tw Champ v24?

    Fått litt spørsmål om jeg kan kjøre igang en tw-champ for v24, så dersom det er litt interesse for det, så kan jeg gjøre det :)
  12. HolyMother

    Hønsebataljonen vant!

    Da var TW-champ over for denne gang. Det ble 11-0 seier til Hønsebataljonen i finalen! Gratulerer! 2 sure sokker og 1 tannkremtube på vei i posten (nerd)
  13. HolyMother

    Finale i TW-champ v23

    Da er det klart for finale i TW-champion for v23. Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer...
  14. HolyMother

    Omkamp semifinale

    Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen ser dette har skjedd - gi beskjed...
  15. HolyMother

    Semifinale i TW-champ

    Da er det klart for semifinale i TW-champion for v23. Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2...
  16. HolyMother

    Omkamp 2 kvartfinale

    Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen ser dette har skjedd - gi beskjed...
  17. HolyMother

    Omkamp kvartfinale

    Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen ser dette har skjedd - gi beskjed...
  18. HolyMother

    Neste intervju?

    Hvem ønsker dere skal bli neste intervju-objekt? Legger ved de personene som er nominert - som jeg har en mulighet til å intervjuet selv. Legger bort de som jeg mener er for useriøse til at jeg orker prøve å intervjue en gang. Sorry Mo(a) Gjerne nominer andre også. Intervjuet blir ikke gjort...
  19. HolyMother

    Intervju av -TK-

    #Intervju3 Intervju av -TK- Da er det klart for det første intervjuet fra min side på v24. "Offeret" er -TK- :) Håper dere liker lesningen :) Kan du ikke starte med å fortelle oss om deg selv og din historie innenfor TW? Hei, jeg heter da Simen og er 20 år. Bor i Valdres. Fritiden min går...
  20. HolyMother

    Kvartfinale i TW-champ

    Da er det klart for kvartfinale i TW-champion for v23. Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik; Norge vs Sverige For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle. Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om...
Topp