Søkeresultater

  1. Ryktebørsen

    Like ved meg <3
  2. Ryktebørs

    Da vet nok du lite ;)
  3. Faktabørsen

    Fakta at slopoke er under internadling, og sendte nettopp det værste nuket noensinne på Lord Gende. Fakta er også at SMACK speider meg ofte fordi dem liker ikke at jeg er midt i clustret dems!
  4. V13 - Intervjuer.

    Nystjerne eller Estrow :D //FightQuest
  5. Besvart v14

    Jeg vil jo si at dualer har en stor virkning, jeg selv spiller solo, og klarer mellom 5-12 timer om dagen pålogget, og hvis jeg hadde hatt en dual tror jeg at jeg kunne godt gange poengsummen jeg har nå med 3. Men nå har det seg sånn at det er til og med folk som spiller 3-4 spillere på en konto...
  6. Topp 20 spillere

    Jeg bare sa hvorfor han burde vite om han på v13 ;)
  7. Topp 20 spillere

    neinei, men nå pratet jeg og sir.pete og birgernor.
  8. Topp 20 spillere

    kan vel ikke si pwna, også vet jeg at lord even hadde en tøff start med sir.pete og birgenor som nærmeste naboer, og han tok revaliz tok dem to ut. //FightQuest
  9. Topp 20 spillere

    mener du lord even? han ligger på på 34 plass på ODT, og han ligger rett under topp 20 lista. //FightQuest
  10. Topp 20 spillere

    lord even leder v11 med klar margin ;) da vet du det :D //FightQuest
  11. Topp 20 spillere

    Moro å se at folk ikke følger med, sjekk v11 du så vet du hvem han er :P //FightQuest
  12. Topp 10 stammer

    Synes det er moro å lese hva folk hadde skrevet om Cyan, Cyan var faktisk planlagt fra v11 og godt over 50% av spillerne har mer enn normal erfaring fra v11, men som dere ser har Cyan nå merget og er borte, og jeg ser i stammene nå at folk fra Cyan ligger å har vokst stort, //FightQuest
  13. Rate Spilleren Over

    Ja, jeg kommer nå med mitt første innlegg og skal rate k9mm :D k9mm Poeng (8/10) 75 723 er jo ikke dårlig, så ikke noe negativt å si på den ;) OD(7/10) Du ligger på kanten å hvert heldig å knapt blitt angrepet, men ser jo at du er med og er topp 20 på angrepsfronten som gjør at du får 7 :)...
Topp