Søkeresultater

  1. Besvart tribal wars ferdigheter

    hei jeg lurte bare på de ulike strategier/ ferdigheter osv som er i spillet? som for eksempel farmin, faking, snpining ovs hvormange er det? kan noen gi meg de ulike strategiene?
  2. Besvart handle med handelsmannen

    når jeg handler med handelsmannen, bruker jeg 10 pp men kan jeg handle så mye jeg vil? for eksemle så 100000 leir eller 1000 leir vil jeg betale 10 pp?
  3. Besvart har bonuslandsbyer egne forscarstropper?

    har bonuslandsbyer egne forsvarstropper? enten det eller så har noen støttet den.
  4. Besvart hva er disse innstillinger i verden 14???

    Når ble det slik at man må betale preminmpoeng for å lage et tilbud i markedet?
  5. Besvart Hvordan kan jeg øke prosenten til at pláladinen får gjenstander?

    Hvordan kan jrg øke prosenen til at pláladinen får gjenstander? har lagt merke til at det har ikke økt når jeg farmer. Øker det når paladin dreper soldater eller? :)
  6. Besvart Hvorfår står det info om forskningsnivået kun i verden Classik?

    Hvorfår står det info om forskningsnivået kun i verden Classik? Her http://www.tribalwars.no.com/register.php?mode=ask_server når jeg trykker så er det kun Classik man får info om- Hvorfor?
  7. Besvart Hva med en verden litt før eller etter starten på sommerferien

    Heisann folkens :) Jeg er litt ny i forumet så jeg er usikker på om dette er det riktige stedet. Uansett hva syns dere hvis en verden starter litt før eller litt etter sommerferien? ( og med det mener jeg verden 14)
  8. Besvart har et problem

    Hei! Jeg har et problem. Jeg har egentlig en annen konto som jeg bruker i spillet og jeg bruker den fortsatt. men når det gjelder forumet så har jeg registrert meg men jeg har glemt passordet. Jeg har prøvd å registrere meg på nytt men det går ikke. Hva skal jeg gjøre?
Topp