Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    Fakta er at jeg gleder meg til å starte opp med TW igjen, etter en pause siden v13!
  2. Stammedominans på V13

    Synd at ingen maste om oppdatering, savner en ny statistikk. GO GO GRIMLOCK!
  3. Stammedominans på V13

    Kommer det snart en ny oppdatering? Liker disse oppdateringene.
  4. Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

    Vi trenger flere sannheter :o
  5. Faktabørsen

    Fakta er at jeg begynner å bli lei av å høre den samme sutringa om personer både på v13 og v14 forumet... greit nok at folk opplyser om ting, men ikke nødvendig å si det samme 10 ganger!
  6. Innstillinger-V14

    Det er forsåvidt lett å finne innstillingene når man vet hvor de ligger, men kan si meg enig med white death at det ikke er så lett å tenke seg til hvor de ligger når man entrer forumet. :) Synes Teamet burde lage en post med innstillingene til verdenen i verdenens underforum når de starter nye...
  7. Spørsmålsrunde

    Siden du ikke stilte noe spørsmål gjør jeg det. Hva er best, kamplykke eller angrepsstyrke flagg?
  8. Faktabørs

    Fakta er at du ikke er alene om det <.<
  9. Dagens hendelser på verden 13

    I mine øyne ser det ut til at de vil gi dere muligheten til å rydde opp I det som skjedde før krigen fortsetter, men det er jo deres sak om dere også ønsker iap :)
  10. Dagens hendelser på verden 13

    At dere blir opplyst rett etter at deciete sier til sine medlemmer at de vil la være å sngripe, da det var deres stammemedlemmer sin skyld at dette skjedde.
  11. Dagens hendelser på verden 13

    Vel, om du leser inlegget til gone, gikk meldingen ut til deciete klokken 22:35... (think)
  12. Telle til 10.000

    3175 okaaaay
  13. Faktabørsen

    Fakta er at det er altfor lite fakta og for få rykter ute å går.
  14. Telle til 10.000

    3161 Why not?
  15. Spørsmålsrunde

    Den dagen J.F.F vinner en verden :O Når kommer videobloggen?
  16. Ryktebørsen

    Late adelsmenn tar ned lite lojalitet :D
  17. Faktabørsen

    Nope (wasntme)
  18. Ryktebørsen

    Bekreftes.
  19. Ryktebørsen

    Ryktes at jeg ikke har noen store spillere i nærheten (enda), så jeg klarer meg nok en stund til :D
  20. Ryktebørsen

    Er jeg kjent for noe på TW? Visste jeg ikke. Men jeg må si meg enig i Gertpe ja :D
Topp