Søkeresultater

  1. TW-champion diskusjonstråd

    Av deres spill, ja :-) Det er noen som ser på backstabbing, ekstremt pp bruk og flere duals som halve delen av spillet. Trur de som ser på det slik ikke har det halvparten så morsomt som oss som klarer oss helt fint uten.
  2. TW-champion diskusjonstråd

    Uten PP, backstabbing, innadling og duals ser jeg flere kamper som kunne vært jevnere enn de er atm :-)
  3. Kvartfinale i TW-champ

    Peligroso vs King of Defence Preference vs -Coller agentsicer47 vs Chaosisalex - Egen kamp, om Chaosis kutter ned pp bruken og spiller solo slikt som jeg gjør, kunne det vært jevnt. Themis vs Skandyzz
  4. Faktabørsen

    Fakta er at agentsicer47 er den eneste kontoen i krigen som har adlet 100% spillerbyer.
  5. TW-champion diskusjonstråd

    Det er vel ikke strengt tatt vår skyld at den ble bannet. Usaklig av deg å dra inn ''Hvem er neste til å bli banna da?'' som om det er en greie. At dere ikke klarer å følge reglene får dere selv ta skylda for, og dere får selv finne ut av hvordan dere takler konsekvensene.
  6. TW-champion diskusjonstråd

    Hmm, den der er vel ikke særlig gyldig nå lenger. Syns nå ikke de siste forsøkene har vært så latterlige :-) Dere har dog hjulpet oss å luke ut ugrasset i stammen, som aldri burde blitt tatt med videre.
  7. TW-champion diskusjonstråd

    Uhm..
  8. TW-champion diskusjonstråd

    Kaller du det der å spille en verden?..
  9. TW-champion diskusjonstråd

    Lukter salt lang vei fra deg også. Du er så flau over innadlingen og barbadlingen at du vrir om ordene og kaller det ''hate på oss for å skaffe oss front''. At det ikke er en kamp dere fortjener å vinne er dessverre ingen hemmelighet, og jeg ville tatt den nederlaget med haken i været, fordi...
  10. TW-champion diskusjonstråd

    Morsomt at jeg ikke spilte v23, da :-) Applaus til deg, sjef.
  11. TW-champion diskusjonstråd

    Og hvilken verden har du farmet meg på under hvilke nick?...
  12. TW-champion diskusjonstråd

    Hvem hater på at dere har front?
  13. TW-champion diskusjonstråd

    Hate for å adle dere en front? Hvem er det som hater for det? Du snakker jo bare ekstremt blindt uten noen form for fakta. At du ikke hadde ''hjelp å få'' forteller vel egentlig bare at du er en spiller som er heeelt avhengig av duals, altså en spiller som ikke fortjener en eneste stemme i...
  14. TW-champion diskusjonstråd

    Kan egentlig bare avlyse tw-champ. MO har fasiten på alle kampene :-)
  15. Besvart Ban = Troppetap

    Jeg skrev vel klart og tydelig at det kan være det var de samme prinsippene som gjaldt? Hvis man ikke spiller etter reglene, så blir man straffet. Jeg skrev også klart og tydelig at det kan være slik, ettersom vi ikke har fått svar fra teamet. Det var kun ment for å prøve å skape litt...
  16. TW-champion diskusjonstråd

    Så det er alt jeg har gjort? Ah. Tipper dere har gjort såå fryktelig mye mer, er ikke sånn at dere har tatt minst fire-fem av topp spillerne våre :-)
  17. TW-champion diskusjonstråd

    Du har vel prestert under meg på samtlige verdener vi har spilt på samtidig.. ser ikke hva som er så morsomt med at jeg mener du taper mot en svært god motstander?
  18. Besvart Ban = Troppetap

    Jeg vil vel se det på samme måte som å bli utvist i fotballkamp for språkbruk. Selvom man får to baklengsmål og taper kampen, skal man vel ikke få målene annulert ettersom det ikke var noe spillrelatert? Vil tro de samme prinsippene gjelder her på tw. Hvis man ikke følger reglene, ikke en gang...
  19. TW-champion diskusjonstråd

    Syns ikke du skal anklage andre for partisk stemming.
  20. Runde 3 i TW-champion

    King of Defence vs Toniden - Denne er for meg en lett match. PG tar KoD any day of the week. PG har vært ekstremt god i front, er online 24/7 og en lagspiller av rang. KoD har kun plasseringen sin grunnet barb adling og hva nå enn som foregikk med HolyHell accounten. Peligroso vs toggie -...
Topp